ШПМ

2020-2021 н.р.
Хаврюта Л.Я. - вчитель вищої кваліфікаційної категорії (біологія, географія)
Патріман Н.Г. - вчитель I кваліфікаційної категорії (математика, фізика)
Гетман О.В. - вчитель I кваліфікаційної категорії (образотворче мистецтво, мистецтво)
2019-2020 н.р.
Блауцяк Н.В. - вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист (українська мова та література)
Сімеонова В.М.  - вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист (історія)
Полулях С.О. - вчитель вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель (географія)
2018-2019 н.р.
Леоновець Н.А. - вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист (англійська мова)
Цьома В.Д. - вчитель вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель (українська мова та література)
Солтик І.В. - вчитель вищої кваліфікаційної категорії (фізика, астрономія)
ПЛАН РОБОТИ
Школи педагогічної майстерності (ШПМ)
на 2018-2019 навчальний рік

Педагогічна майстерність – це
високе мистецтво навчання і
виховання, що постійно
удосконалюється, доступне кожному
педагогу, в основі якого лежать
професійні знання, уміння і здібності.
А.С. Макаренко
Керівник ШПМ:
вчитель української мови та літератури
Дуняшенко Наталія Василівна


Кропивницький – 2018

Планування роботи школи педагогічної майстерності здійснюється на основі діагностування актуальних питань педагогіки і методики організації навчально-виховного та навчально-виробничого процесів.
Мета: вивчення та ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями навчання і виховання; впровадження в навчально-виховний процес ефективних методик та методичних прийомів; вивчення та впровадження в практику передового педагогічного досвіду, сучасних виробничих та педагогічних технологій навчання та виховання.
Стратегії та принципи роботи Школи педагогічної майстерності
·        організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогів, підготовка їх до атестації;
·        проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей  педагогів, вивчення, узагальнення і поширення ППД;
·        інформаційне забезпечення педагогів з питань методики, педагогіки, психології;
·        залучення вчителів до науково-дослідницької роботи;
·        проведення інформаційно-пошукової роботи;
·        організація роботи з обдарованими дітьми;
·        аналіз стану викладання предметів.
Основні напрямки та цілі роботи
·        методичне забезпечення інноваційної діяльності;
·        підвищення рівня педагогічної майстерності;
·        впровадження Державних стандартів;
·        індивідуалізація та диференціація навчання, запровадження особистісно-орієнтованих технологій;
·        поглиблення практичної та творчої співпраці педагога та учня.

ВЕРЕСЕНЬ
№ з\п
Тема заняття
Дата проведення
Відповідальні


1

Аналіз роботи Школи за минулий рік, обговорення плану на поточний навчальний рік




Дуняшенко Н.В.


2

Науково-методичні кроки до педагогічної майстерності. Круглий стіл «Що? Де? Коли?»


Дуняшенко Н.В.

3


Випуск методичного бюлетеню «Я планую самоосвіту»


Дуняшенко Н.В.


4

Знайомство з новинками методичної літератури, фахових видань тощо




Руденко Т.Д.

ЖОВТЕНЬ
№ з\п
Тема заняття
Дата проведення
Відповідальні


1

Сучасний урок в нашій гімназії (з досвіду роботи вчителів)


Дуняшенко Н.В.

2

Сучасні інноваційні технології в навчальному процесі (обмін досвідом)


Дуняшенко Н.В.


3

Знайомство з новинками методичної літератури, фахових видань тощо.




Руденко Т.Д.

ЛИСТОПАД
№ з\п
Тема заняття
Дата проведення
Відповідальні

1

Самоосвіта педагога


Дуняшенко Н.В.

2


Тест «Мистецтво спілкування»

Дуняшенко Н.В.

3

Знайомство з новинками методичної літератури, фахових видань тощо.


Руденко Т.Д.



ГРУДЕНЬ
№ з\п
Тема заняття
Дата проведення
Відповідальні

1


Педагогічна рефлексія. Аукціон ідей «Я роблю так...»


Дуняшенко Н.В.

2


Випуск методичного буклету «Щоб заняття було успішним!»


Дуняшенко Н.В.

3


Впровадження передового педагогічного досвіду в практику (з досвіду роботи)

Дуняшенко Н.В.


4

Знайомство з новинками методичної літератури, фахових видань тощо


Руденко Т.Д.

СІЧЕНЬ
№ з\п
Тема заняття
Дата проведення
Відповідальні

1


Педагогічний тренінг «Я крокую до майстерності...»


Дуняшенко Н.В.


2

Знайомство з новинками методичної літератури, фахових видань тощо.


Руденко Т.Д.

ЛЮТИЙ
№ з\п
Тема заняття
Дата проведення
Відповідальні


1

Засідання Бюро педагогічних знахідок. Ознайомлення з передовим педагогічним досвідом в галузі позашкільної освіти


Дуняшенко Н.В.


2

Знайомство з новинками методичної літератури, фахових видань тощо


Руденко Т.Д.

БЕРЕЗЕНЬ
№ з\п
Тема заняття
Дата проведення
Відповідальні

1
Майстерність вчителя і педагогічний конфлікт. Заняття з елементами тренінгу «Привіт! Я - конфлікт»

Дуняшенко Н.В.

2


Тест «Чи конфліктна ви особистість?»


Дуняшенко Н.В.


3

Знайомство з новинками методичної літератури, фахових видань тощо.


Руденко Т.Д.

КВІТЕНЬ
№ з\п
Тема заняття
Дата проведення
Відповідальні
1

Міжпредметні зв’язки в практиці вчителів гімназії в рамках міжпредметного навчально-дослідницького проекту  «Краса&Мода&Стиль» (обмін досвідом)

Дуняшенко Н.В.

2


Тест «Чи конфліктна ви особистість?»


Дуняшенко Н.В.

3

Знайомство з новинками методичної літератури, фахових видань тощо.

Руденко Т.Д.

ТРАВЕНЬ
№ з\п
Тема заняття
Дата проведення
Відповідальні

1

Майстерність педагога у проведенні індивідуальної бесіди. Педагогічні читання


Дуняшенко Н.В.


2

Знайомство з новинками методичної літератури, фахових видань тощо.


Руденко Т.Д.


Немає коментарів:

Дописати коментар