Творчі групи

Результат пошуку зображень за запитом "Творчі групи фото"
***
***
ТГ «Школа творчого словесника» 
(керівник: Тіхоненко С.О.)
***
ТГ «Інтерактивні технології колективно-групового навчання» 
(керівник: Сівек Л.Г.)
***
ТГ «Впровадження освітньої технології Google Applications  for Education»
(керівник: Євладенко Л.В.)
***
ТГ «Впровадження технології формування творчої особистості шляхом використання методу учбових проектів»
(керівник: Леоновець Н.А.)
***
ТГ «Акмеологічні технології в підвищенні якості освіти»
(керівник: Патріман Н.Г.)
***
ТГ «Підвищення рівня компетентностей учнів та ефективності навчання шляхом застосування мультимедійної дошки SMART»
(керівник: Івлєва Н.І.)
***
ТГ «Конструювання уроків на основі теорії розв’язання винахідницьких задач»
(керівник: Янчук Т.В.)
Пов’язане зображення
Творча група:
 „ ІКТ-компетентність 
в освітній діяльності вчителя”

2017-2018 н.р.


План роботи
засідань творчої групи
 „ ІКТ-компетентність в освітній діяльності вчителя”
на 2017 – 2018 н. р.
Третій рік роботи
(Результативно-узагальнюючий)
Засідання № 1 (організаційне)
29.08.2017 (Пт)
Порядок денний
Відмітка про виконання
      1.     Презентація проекту плану роботи

      2.     Обговорення і затвердження плану роботи на
2017-2018 н.р.

3. Розподіл обов’язків між членами групи (Дуняшенко Н.В. – керівник творчої групи, Тернавська Т.В. – секретар, Шевченко Н.Л., Солтик І.В., Леоновець Н.А. –  члени групи)

Робота між засіданнями
1.  Збір і систематизація матеріалу:
-         науково-теоретичне вивчення проблеми;
-         вивчення практичного досвіду.



2. Опрацювання літератури з проблеми: «Впровадження ІКТ в освітню діяльність»

Засідання № 2 (системно-інформаційне)
                                                    28.11.2017  (Вт)
Порядок денний
Відмітка про виконання
1. Огляд новинок літератури з зазначеної проблеми – Дуняшенко Н.В.

2. Досвід розгортання хмарних платформ Goоgle Apps та Microsoft Office 365 на уроках української мови та літератури (доповідь) – Дуняшенко Н.В.

 3.  Інтернет-сервіси для формування компетентностей XXI століття, або Десять сценаріїв того, як нові медіа можуть змінити життя класу (доповідь) – Тернавська Т.В.

     4. Методична система навчання школярів астрономії на основі ділових комп’ютерних ігор (доповідь) – Солтик І.В.

5. Використання сервісів Веб 2.0 та хмарних технологій на уроках англійської мови  (доповідь)  – Леоновець Н.А.

6. Технологія веб-квест на уроках зарубіжної літератури та у позаурочний час (доповідь) – Шевченко Н.Л.

Робота між засіданнями
1.     Підготовка та проведення уроків з ІКТ-супроводом.

2.     Аналіз проведених уроків.

3.     Відвідування семінарів з проблеми.

Засідання № 3 (тематичне)
                                                       16.01.2018  (Вт)
Порядок денний
Відмітка про виконання
1. Гейміфікація - один з трендів сучасної освіти (доповідь) – Дуняшенко Н.В.

2. Як організувати «перевернутий» клас? 7 додатків, що «перевернуть» ваш клас (доповідь) – Тернавська Т.В.

3. Використання комп’ютерної техніки для інтенсифікації процесу навчання фізики (доповідь) –  Солтик І.В.

4.  «Наука і життя: STEM – освіта». Розвиток комунікативних здібностей учнів, вміння працювати в групах (доповідь) – Леоновець Н.А.

5. Конспект-сонце та конспект-гілки як різновиди карт пам’яті на уроках зарубіжної літератури (доповідь) – Шевченко Н.Л.

5.   Створення+презентація двох навчальних дидактичних онлайн-матеріалів та публікація їх на власному блозі (з посиланням в групу «Сучасний урок – сучасні сервіси») в сервісах Prezi, Padlet, Goggle (форми, ментальні карти), PowToon, Sway,  StudyStack, інтерактивні вправи на платформі Міксіке, Learningapps тощо http://tvorchagrupaikt.blogspot.com/ (на вибір вчителя)

Створити+презентувати розробку уроку у сервісі Created with Padlet, використавши інтервправи, проекти, відео, Zaption. (Zaption. Навчальне відео дивитися з 36 хв. 15сек.  https://www.youtube.com/watch?v=EjKEauu4lJQ). Виставити розробку на власному блозі (з посиланням в групу «Сучасний урок – сучасні сервіси»).

З української мови (літератури), зарубіжної літератури, англійської мови, фізики (уроки з ІКТ-супроводом – накопичення матеріалів: розробка та апробація) – (Дуняшенко Н.В., Тернавська Т.В., Шевченко Н.Л., Солтик І.В., Леоновець Н.А.)

Робота між засіданнями
1.     Обговорення досвіду використання ІКТ-супроводу на уроках української мови, української літератури, зарубіжної літератури, фізики, англійської мови (проекти, класні години, позакласні заходи).

Засідання № 4 (результативно-узагальнююче)
27.04.2018 (Пт)
Порядок денний
Відмітка про виконання
3.     Аналіз роботи за 2017-2018 н.р. (звіт) –
Дуняшенко Н.В.

2.  Розробка рекомендацій членами творчої групи щодо плану роботи на 2018-2019 н.р.

Робота між засіданнями
1.     Презентація досвіду і результатів роботи творчої групи.












Немає коментарів:

Дописати коментар