Семінари

Результат пошуку зображень за запитом "Семінари фото"
НАВЧАЙСЯ НА ХОДУ, РОБИ ВІДКРИТТЯ І ТИ - ПЕРЕМОЖЕЦЬ!

Місія: літературний лікнеп, або як провести літо з користю)))


“Сторітеллінг – мистецтвоцікавої розповіді,або як уникнутиодноманітності на уроках”


Як зробити кожен урок цікавим та корисним?
Сім дієвих порад для успішного вчителя

Педагог і "місто тисячі дітей" або 
як об’єднати в одному сценарії учнів, 
досягнення і щасливі нейрони







Тест на професійне вигорання

1.Періодично ви відчуваєте провину чи ображаєтеся просто ні за що
2.У вас з'являється або посилюється якась шкідлива звичка
3.Ви відчуваєте втому не тільки вечорами, але і вранці, після сну
4.Ви фізично і емоційно виснажені
5.Останнім часом ви часто хворієте
6.Періодично  через брак часу ви берете роботу додому, але вдома її не робите
7.Вам все одно, що буде далі
8.Останнім часом ви різко схудли або погладшали
9.У вас безсоння
10.У вас часто болить голова або шлунок
11. 11.Ви постійно боїтеся, що у вас щось не вийде, і ви не впораєтеся із завданнями на роботі
12.Ви постійно хочете спати
13.Останнім часом ви регулярно відчуваєте байдужість, нудьгу, пасивність і депресію
14.Ви багато лаєтеся з колегами, батьками вихованцями
15.Ви відчуваєте слабкість і загальмованість
16.Вам здається, що ваша робота стає все важче і важче, і виконувати її — все важче і важче
17.Ви часто турбуєтеся і тривожитеся просто так, без видимих причин
18.Вам би хотілося сильно змінити свій режим
19.Ви легко дратуєтеся навіть на незначні події
20.Замість того, щоб зосередитися на основному завданні, ви подовгу "застряєте" на дрібницях
21.Вам здається, що ви за всіх і за все відповідаєте
22.Вас не цікавить ніщо нове

Якщо ви знайшли в себе більше 6 ознак, це привід задуматися і почати якісь профілактичні заходи, оскільки ви схильні до ризику професійного вигорання.

Якщо від 11 до 17 ознак — вам необхідні відпочинок і перепочинок; вже можна говорити про те, що у вас почалося професійне вигоряння.

Якщо більше 17 — ваше стан вимагає прийняття негайних заходів. В деяких випадках може знадобитися допомога психолога для виходу з цього стану.


29. 03. 2018 року на базі НВК№34 Живіцькою С.Ю., заступником директора ЦМСПС, було проведено засідання Школи молодого заступника директора з проблеми «Контрольно-аналітична діяльність заступника директора з навчально-виховної роботи». Заступників директорів з НВР було ознайомлено з поняттями «контроль», «внутрішкільний контроль», «етапи контролю», «завдання контролю», з досвідом роботи Медведенко Н.П., заступника директора з НВР НВК №34, та правилами складання наказів.

Психолого-педагогічний семінар на тему:
 "Розуміння вчителями психології учня - запорука ефективного уроку і збереження психолого-педагогічного клімату"
26 березня 2018 року

Розуміння вчителями психології учня – запорука ефективного уроку і збереження психолого-педагогічного клімату
Проблемний семінар на тему: 
"Ефективність уроку - результат організації активної дільності вчителів та учнів"
12 січня 2018 року
Результат пошуку зображень за запитом "Ефективність уроку - результат організації активної діяльності вчителів та учнів фото"
Матеріали семінару:

ПАМЯТКА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

(З чого починається ефективний урок)

Яким має бути ефективний урок?

Шляхи підвищення ефективності сучасного уроку



Психолого-педагогічний семінар на тему: 
"Стилі та моделі педагогічного спілкування"
30 листопада 2017 року
Пов’язане зображення
Матеріали семінару:
Стиль педагогічного спілкування
МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ СТИЛЮ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ ТА ЙОГО ЗВ’ЯЗОК З ОСОБЛИВОСТЯМИ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ УЧНІВ
Стилі педагогічного спілкування
Презентація
26 жовтня 2017 року відбувся семінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи  "Використання спадщини В.Сухомлинського в управлінській діяльності"


Дата проведення: 26.10.17 р.
Місце проведення: НВО №15
Час проведення: з 10.00 год.
Форма проведення: презентація досвіду роботи навчального закладу, моделювання фрагментів  уроків.
Керівник семінару: Живіцька Світлана Юріївна, заступник директора центру методичної та соціально-психологічної служби.
І. Організаційний блок
· Відкриття засідання, привітання та реєcтрація учасників. (Живіцька С.Ю., заступник директора ЦМСПС)
·  Обговорення і затвердження плану.  Актуалізація проблеми, майбутніх перспектив. ( Живіцька С.Ю., заступник директора ЦМСПС)
· Візитна картка навчального закладу, його діяльність відповідно означеної проблеми. (Левченко Л.П., директор НВО №15)
ІІ. Теоретичний блок
-  Виступ з проблеми: «Дидактичні ідеї В.О.Сухомлинського системі науково-методичної роботи педагогів закладу». (Севрук Н.П.,
заступник директора з НВР)
- “Використання  спадщини  В. Сухомлинського в системі сучасного родинного виховання у навчальному закладі“. (Коноваленко С.А.,
педагог-організатор)
- “Педагогічна спадщина В.О.Сухомлинського в роботі із дітьми дошкільного віку”. (Лівер В.С., заступник директора з НВР)
ІІІ. Практичний блок
· Екскурсія до шкільного музею. (Москаленко О.В., завідуюча музеєм)
· Фрагменти уроків:
- Літературне читання.  2 клас. Урок позакласного читання “Осінні барви,осінні звуки”. (Петруляк О.А., учитель початкових класів)
- Урок розвитку мовлення . 4 клас. “Складання тексту-міркування на основі прочитаного оповідання В.Сухомлинського “Співуча пір'їнка”. (Яшан О.В., учитель початкових класів)
· Виставка учнівських робіт “Творчість дитячих рук”. (Пташинська В.В., завідуюча ДЮЦ “Явір)
ІV. Заключна частина
·  Вправа “Притча про мудрого вчителя”. (Шевченко О.М. , практичний психолог)
·  Підведення підсумків роботи, обмін враженнями та педагогічними ідеями. (Живіцька С.Ю., заступник директора ЦМСПС, Севрук Н.П., заступник директора з НВР)

Робочий план
підготовки до засідання проблемного семінару
«Сучасні форми роботи з батьками»
Результат пошуку зображень за запитом "учні батьки вчителі фото"
I. Оформлення та підготовка до засідання проблемного семінару
1. Провести засідання проблемного семінару «Сучасні форми роботи з батьками»

Мета:  сприяти  продуктивній співпраці вчителів, батьків та дітей в ході навчання у гімназії.
2. Бібліотекарю гімназії Руденко Т.Д. підготувати матеріали для оформлення виставки літератури з теми засідання проблемного семінару до 20.10.2017 р.
3. Творчим групам підготувати презентацію роботи до 23.10.2017 р.
II.Теоретична частина засідання проблемного семінару
1. Теоретична частина (відповідальна Дуняшенко Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи)
1.1. Доповідь на тему «Інноваційні форми роботи з батьками обдарованих учнів» (Дуняшенко Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи)
1.2. Презентація «Співпраця класного керівника, батьків та дітей щодо забезпечення здоров’я, фізичного та інтелектуального розвитку особистості» (Сівек Л.Г., вчитель фізичної культури).

III. Практична частина (форма проведення: робота в групах)

I творча група: «Прислухайся до мене, я – підліток!» (відповідальна: Гетман О.В., вчитель образотворчого мистецтва).
I творча група: «Батьки, діти, вчителі – шляхи взаємодії» (відповідальна: Тернавська Т.В., вчитель української мови та літератури).
III творча група: «До доброї справи залучаємося разом»  (відповідальна: Солтик І.В., вчитель фізики).

IV. Підбиття підсумків роботи

Немає коментарів:

Дописати коментар