Щиро дякуємо вчителям за активну участь у конкурсі!
Вдячні вам за відданість предмету, фахову майстерність та творчий підхід!
Упродовж тижня усі вчителі отримають сертифікати, а переможці дипломи та подарунки.
Переможцями конкурсу стали:
І МІСЦЕ
СОРОКА ІННА, вчитель зарубіжної літератури Сумської ЗОШ I–III ст. № 5
ЮРЧИШИНА МАРІЯ, вчитель зарубіжної літератури Кудринецької ЗОШ І-ІІІ ст. Тернопільської обл.
ІІ МІСЦЕ
ДЯЧОК СВІТЛАНА, вчитель зарубіжної літератури Колиндянської ЗОШ І-ІІІ ступенів Чортківського району Тернопільської обл.
МАРТИНЮК УЛЯНА, вчитель зарубіжної літератури Гутівського НВК Богородчанського району Івано-Франківської обл.
ІІІ МІСЦЕ
ДЕНИСЮК ОЛЬГА, вчитель зарубіжної літератури Судилківської ЗОШ І-ІІІ ст. Хмельницької обл. ДУНЯШЕНКО НАТАЛІЯ, вчитель зарубіжної літератури Гімназії № 9 Кіровоградської міської ради
САВЧЕНКО ЛЮДМИЛА, вчитель зарубіжної літератури Староостропільського НВО «Дошкільний заклад,
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія» Хмельницької обл.
Усвідомлення школярами того, що великі справи починаються із маленьких вчинків, призводить не лише до конкретних дій, але й до набуття позитивного досвіду громадської співучасті.
Залучення учнів до практичної діяльності має стати для них практично першим знайомством із елементами громадянського суспільства, а перші позитивні результати переконають їх у тому, що навіть невелика суспільна група свідомих громадян може реально та практично реалізовувати свій патріотичний потенціал, змінюючи на ліпше стан справ малої та великої Батьківщини.
«Нехай в Україні буде мир!», «Допоможемо бійцям!», «Повертайтесь додому живими!» — ці та інші лозунги чуємо щодня на роботі, на вулиці, у соцмережах. Люди збирають кошти, відправляють речі й листи в зону АТО, з радістю зустрічають своїх героїв, котрі повернулися зі Сходу. Напружена ситуація в нашій країні вимагає рішучих дій від дорослих, та не залишила байдужими дитячі серця. Група учнів 10-А класу (Мельніченко Марія, Туркулець Орина, Шароварова
Вікторія) гімназії № 9 розробила проект в рамках Всеукраїнського конкурсу "Моральний вчинок": «Феєрія небайдужості: З Україною в серці...».
Головна мета проекту полягає в тому, щоб через реалізацію системного і цілеспрямованого комплексу заходів, сприяти вихованню патріота України, готового самовіддано розбудовувати її як суверенну, демократичну, правову і соціальну державу, виявляти національну гідність, знати і цивілізовано відстоювати свої громадянські права та виконувати обов’язки, бути конкурентоспроможним, успішно реалізовуватися в соціумі як громадянин, носій української національної культури.
В рамках проекту були реалізовані акції: «Лист пораненому солдатові», «Великодній кошик», «Допоможемо українській армії!».
Працюючи над проектом, школярі одночасно є безпосередніми учасниками становлення громадянського суспільства в Україні. Процес успішної реалізації проекту передбачає об’єднання спільних зусиль учнів, вчителів-наставників, шкільної адміністрації, органів місцевого самоврядування, громадськості, що спрямовані на вирішення важливих проблем сьогодення.
Мета проекту: надання допомоги воїнам-патріотам, які змушені постійно перебувати в бойовій готовності, воювати в холоді, важких умовах, відстоюючи незалежність і безпеку України; налагодження партнерських зв'язків між гімназією та громадською організацією «Серця матерів»; формування всебічно розвиненої особистості, що своїми вчинками будуватиме, створюватиме, відроджуватиме заради України; виховання почуття обов'язку перед Батьківщиною.
Шановні вчителі! Наближається до завершення навчальний рік. Попереду довгоочікуване літо. Традиційно наш журнал оголошує творчий конкурс для дітей. Цього разу це фотоконкурс «Ми любимо зарубіжну літературу!». Участь у ньому може стати цікавим завданням для ваших учнів на літні канікули. Конкурс триватиме до 30 жовтня 2017 року! Учасники конкурсу – учні 5-11 класів. На конкурс приймаються світлини, які відповідають його назві та тематиці. Необхідно зробити влучні підписи під фото. Бажано також написати стислий коментар до світлини, зазначивши, чому саме було обрано той чи той кадр. Учасниками фотоконкурсу можуть бути як один учень, так і команда з однокласників разом із вчителем. Кращі конкурсні роботи ми розміщуватимемо на сайті, на цій сторінці та обкладинках часопису. Шановні вчителі, ви можете запропонувати своїм учням такі ідеї для фотосесії: • фотопортрет в образі літературного героя із використанням елементів костюма, відповідного інтер'єру, атрибутів обраного персонажа; • фото разом із улюбленою книжкою (на природі, в парку тощо); • фото в міській чи сільській бібліотеці, яку учень відвідує, або на фоні домашньої бібліотеки; • фото разом із улюбленим учителем зарубіжної літератури; • під час екскурсії літературними місцями (в літературному музеї на фоні певної експозиції, біля пам'ятника (пам'ятної дошки) письменнику або поряд із пам'ятником літературному героєві; на фоні будівлі, де перебував той чи інший письменник тощо); Примітка: учасники можуть скористатися поданими ідеями або вигадати свою, яка, за умовою конкурсу, має бути обов'язково пов'язана із його назвою! Учасник фотоконкурсу має заповнити анкету, у якій треба вказати прізвище, ім'я, повну назву школи та клас. Прохання до вчителів: стисло написати про захоплення учня (учениці). Шановні вчителі, не забудьте вказати своє прізвище, ім'я, по батькові, домашню адресу, контактний телефон. Надсилайте учнівські роботи на електронну адресу редакції: antrosvit@ukr.net Всі учасники конкурсу отримають сертифікати, вчителі – подяки, переможці – дипломи та подарунки. Бажаємо творчого натхнення, позитивних емоцій, гарних світлин та креативних ідей! Вдалого вам літературного «фотополювання»!