Щиро дякуємо вчителям за активну участь у конкурсі!
Вдячні вам за відданість предмету, фахову майстерність та творчий підхід!
Упродовж тижня усі вчителі отримають сертифікати, а переможці дипломи та подарунки.
Переможцями конкурсу стали:
І МІСЦЕ
СОРОКА ІННА, вчитель зарубіжної літератури Сумської ЗОШ I–III ст. № 5
ЮРЧИШИНА МАРІЯ, вчитель зарубіжної літератури Кудринецької ЗОШ І-ІІІ ст. Тернопільської обл.
ІІ МІСЦЕ
ДЯЧОК СВІТЛАНА, вчитель зарубіжної літератури Колиндянської ЗОШ І-ІІІ ступенів Чортківського району Тернопільської обл.
МАРТИНЮК УЛЯНА, вчитель зарубіжної літератури Гутівського НВК Богородчанського району Івано-Франківської обл.
ІІІ МІСЦЕ
ДЕНИСЮК ОЛЬГА, вчитель зарубіжної літератури Судилківської ЗОШ І-ІІІ ст. Хмельницької обл. ДУНЯШЕНКО НАТАЛІЯ, вчитель зарубіжної літератури Гімназії № 9 Кіровоградської міської ради
САВЧЕНКО ЛЮДМИЛА, вчитель зарубіжної літератури Староостропільського НВО «Дошкільний заклад,
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія» Хмельницької обл.
Усвідомлення школярами того, що великі справи починаються із маленьких вчинків, призводить не лише до конкретних дій, але й до набуття позитивного досвіду громадської співучасті.
Залучення учнів до практичної діяльності має стати для них практично першим знайомством із елементами громадянського суспільства, а перші позитивні результати переконають їх у тому, що навіть невелика суспільна група свідомих громадян може реально та практично реалізовувати свій патріотичний потенціал, змінюючи на ліпше стан справ малої та великої Батьківщини.
«Нехай в Україні буде мир!», «Допоможемо бійцям!», «Повертайтесь додому живими!» — ці та інші лозунги чуємо щодня на роботі, на вулиці, у соцмережах. Люди збирають кошти, відправляють речі й листи в зону АТО, з радістю зустрічають своїх героїв, котрі повернулися зі Сходу. Напружена ситуація в нашій країні вимагає рішучих дій від дорослих, та не залишила байдужими дитячі серця. Група учнів 10-А класу (Мельніченко Марія, Туркулець Орина, Шароварова
Вікторія) гімназії № 9 розробила проект в рамках Всеукраїнського конкурсу "Моральний вчинок": «Феєрія небайдужості: З Україною в серці...».
Головна мета проекту полягає в тому, щоб через реалізацію системного і цілеспрямованого комплексу заходів, сприяти вихованню патріота України, готового самовіддано розбудовувати її як суверенну, демократичну, правову і соціальну державу, виявляти національну гідність, знати і цивілізовано відстоювати свої громадянські права та виконувати обов’язки, бути конкурентоспроможним, успішно реалізовуватися в соціумі як громадянин, носій української національної культури.
В рамках проекту були реалізовані акції: «Лист пораненому солдатові», «Великодній кошик», «Допоможемо українській армії!».
Працюючи над проектом, школярі одночасно є безпосередніми учасниками становлення громадянського суспільства в Україні. Процес успішної реалізації проекту передбачає об’єднання спільних зусиль учнів, вчителів-наставників, шкільної адміністрації, органів місцевого самоврядування, громадськості, що спрямовані на вирішення важливих проблем сьогодення.
Мета проекту: надання допомоги воїнам-патріотам, які змушені постійно перебувати в бойовій готовності, воювати в холоді, важких умовах, відстоюючи незалежність і безпеку України; налагодження партнерських зв'язків між гімназією та громадською організацією «Серця матерів»; формування всебічно розвиненої особистості, що своїми вчинками будуватиме, створюватиме, відроджуватиме заради України; виховання почуття обов'язку перед Батьківщиною.