2020-2021 н.р.

Нормативно-правові документи щодо організованого початку нового 2020/2021 навчального року

Серпневий освітній форум педагогів 
міста Кропивницького-2019 (план-проєкт)
Локація № 1
(відкрита зона з мікрофоном,
тривалість виступу3-5 хв.)
Освітня виставка
(майстер-класи, результати роботи над проектами, програмові або альтернативні до програмових досліди та ін.)
9.00-14.00

Фізика
ЗОШ № 4, НВО № 17, НВО 32, НВО «Науковий ліцей», НВО «В-П»

Математика
НВО №1, НВО №6, ЗОШ № 7, гімназія № 9, ЗОШ № 22, ЗОШ № 29, ЗОШ № 30

Хімія, біологія
Гімназія ім.. Т.Шевченка, НВО № 8, НВО № 25, «Науковий ліцей»

Трудове навчання
Гімназія ім.. Т.Шевченка, гімназія №9, ЗОШ № 10, «Лелеківська гімназія»,НВО №16, № 20, НВК № 26, ЗОШ № 30, НВК № 34

Українська мова та література, зарубіжна література
НВО №1, ЗОШ № 2, Гімназія О.Журливої, ЗОШ № 4, Гімназія ім.. О.Пушкіна, НВО № 20, ЗОШ № 22,        НВО № 24, НВК № 26, НВО «школа-інтернат»

Іноземна філологія
Гімназія ім. Т.Шевченка, НВО № 6, НВК «Кір.колегіум», СЗОШ № 14, НВО «Науковий ліцей»
Локація № 2
(відкрита зона з мікрофоном,
тривалість виступу 3-5 хв.)
1. 9.00-9.20
Українська філологія, модератор Романовська Н.І.
( НВО № 6, НВК «Кір.кол», НВО № 25, № 31, «В-П»)
1. 9.30-9.50
Математика, модератор Безкоровайна О.М.
(Гімн. О.Журливої, НВК «Кір.кол.», НВО № 19, «Козацька гімн», НВО № 31)
2. 10.00-10.20
Іноземна філологія, модератор Наумець О.М.
(НВО № 32, ЗОШ № 30, НВО «Мрія», НВК «Кір.кол», гімназія ім. Т.Шевченка)
2. 10.30-10.50
Фізика, модератор Безкоровайна О.М.
(НВО № 6, № 8, № 17, НВК № 34, НВО «Мрія»)
3. 11.00-11.20
Історія, модератор Белінська Н.В.
(ЗОШ № 4, гімназія № 9, НВО № 24, № 25, НВК № 34, НВО «В-П»

3. 11.30-11.50
Хімія, модератор Стрюкова О.М.
(«Гімназія ім. О.Журливої, НВО № 8, гімназія № 9, НВК № 26,  «Школа-інтернат»)
4. 12.00-12.20
Економіка, модератор Сімокоп Л.І.
(НВК «Кір.кол», НВО № 25, НВК № 34, НВО «В-П»)
4. 12.30-12.50
Біологія, модератор Стрюкова О.М.
(НВО № 1, НВО № 6, НВО № 16, ЗОШ № 22, НВО № 24)

5. 13.00-13.20
Географія, модератор Стрюкова О.М.
(ЗОШ № 22, НВО № 25, НВО № 31, НВО № 33, НВО № 35)

Мистецький+позашкільний напрям
«Наука, майстерність, мистецтво»,
модератори: Федорченко Т.І., Кондратенко Т.П.
(ЗОШ № 2, №2, НВО № 20, НВО «школа-інтернат»,НВО «Мрія»)

Спортивний
модератор Коваленко О.Р.
(гімназія ім Олени Журливої, ЗОШ № 4, СЗОШ № 14, «Балашівська гімназія», НВО № 35)
Робототехніка
модератор
(НВО № 6, НВК «Кіровоградський колегіум», НВО «В-П», ГНТН, НВО «школа-інтернат»)


Теми виступів педагогів за напрямами

КЗ «Гімназія імені Олени Журливої
«Дослідницькі технології як засіб реалізації міжпредметного підходу у навчанні»
Використання у навчанні дослідницьких прийомів та методів сприяє глибокому засвоєнню учнями знань, формуванню у них умінь і навичок, вихованню інтересу до пізнавальної, творчої діяльності.
Дослідницька технологія  навчання - це залучення учнів до самостійних пошуків, на основі яких вони встановлюють зв'язки між предметами, явищами і процесами об'єктивної дійсності, роблять висновки, пізнають закономірності.
Сутність забезпечення освітньої підготовки учнів у процесі систематичних (за періодами навчання і навчальними предметами) навчальних досліджень. Метою є набуття учнями досвіду дослідницької роботи в пізнавальній діяльності, об'єднання розвитку їх інтелектуальних здібностей, дослідницьких умінь і творчого потенціалу, формування на цій основі активної, компетентної, творчої особистості.
Особливо ефективно реалізувати дослідницькі технології навчання вдається в циклі природничих наук. 
Хоменко Вікторія Олексіївна, вчитель хімії та біології
+380667667270
НВО № 8
Сучасна школа - шкільні цифрові лабораторії
Використання віртуальних лабораторій при вивченні природничих дисциплін
Макаренко Ірина Анатоліївна

0957259215
Гімназія № 9
Дослідницькі технології як засіб реалізації міжпредметного підходу в навчанні: Вивчаємо хімію із задоволенням)))

Знання з хімії знадобляться кожному в житті.  Володіючи інформацією про речовини, діти, наприклад,  легко очистять чайник від накипу, а газову плиту від жиру, зможуть досліджувати продукти харчування і  робити власний вибір щодо їх споживання, зможуть виокремити дієві способи відбілювання одягу без хімії, з’ясують, як відрізнити натуральну тканину від синтетики. А навички роботи з реактивами допоможуть уникнути хімічних небезпек.  Саме тому у нас виникла ідея розпочати проекти «Вирощування кристалів», «Відбілювання одягу без хімії» тощо  в рамках реалізації міжпредметного навчально-дослідницького проекту «Краса&Мода&Стиль».
Акішова Р.А., вчитель хімії
066-397-02-41
НВК № 26
Сучасний урок: як навчається покоління Z
1.      Покоління Z – цифрове покоління сучасного світу.
2.      Сучасний урок хімії – співпраця вчителя з учнями покоління Z. Z-обдарована дитина – результат роботи компетентного вчителя.
Кулеба Тетяна Вікторівна, вчитель хімії
0680671007
НВО «школа-інтернат»
«Використання програми «MozaBook» для роботи в класі»

Використання  програми «MozaBook»- оптимальний шлях зацікавлення учнів навчанням. Підвищення розумової активності, спонукання до творчості. «MozaBook» урізноманітнює шкільні уроки за рахунок численних ілюстрацій, анімацій, презентацій, 3-D- роликів.  

Моторна Оксана В’ячеславівна,
0502575876

Біологія, модератор Стрюкова О.М.
НВО № 1
Використання програми «MozaBook» для роботи в класі
Можливості використання
3 D моделей на уроках природничого циклу.
2. Інструменти програми MozaBook. Основні теми та особливості використання на уроках природничого циклу.
Вольвач Лена Леонідівна, учитель біології
0978416175
НВО № 6
«Використання програми «MozaBook» для роботи в класі»
«Вивчення природничих дисциплін з використанням технологій доповненої реальності»

-можливості MozaBook  на  уроках   біології та хімії
Хомутенко   О.В.
0953538382
НВО № 16
Використання мультимедійного комплексу SMART Board
Використання можливостей мультимедійного комплексу SMART Board на уроках біології.
 Практичне конструювання інтерактивних вправ (практична частина)
Тасенко Л.О.
0504874815
ЗОШ № 22
Сучасний урок біології: як навчається покоління Z
Упровадження інтерактивних методів навчання, інтенсивне використання цифрових технологій відповідає потребам сучасних учнів, підвищує ефективність навчання
Титаренко Ю.Л., вчитель біології
0502782580
НВО № 24
«Сучасна школа - шкільні цифрові лабораторії»

Майстер – клас: «Активація розумової діяльності та розвиток комунікативних якостей учнів шляхом використання програмових засобів навчання»:- сенквейн -відеокаст (сервіс Скрайбінг);-конструктор опитувальників, тестів; -фабрика кросвордів;-генератор ребусів;-сервіс LearningApps  для створення творчих інтерактивних завдань
Середня Альбіна Григорівна, витель географії та біології
0999054988
  
Математика, модератор Безкоровайна О.М.
Гімназія імені Олени Журливої
Ефективне навчання через STEM освіту»
Дана тема  розкрита  на прикладі  проведення  уроку алгебри в 9 класі з теми: «Розв’язування текстових задач на відсотки»
Даний урок є інтегрованим, відбувається поєднання наявних знань учнів про відсотки та здійснюється міжпредметний зв’язок, а також вводяться елементи пропедевтики економіки.
Виховується інтерес до предмету та здійснюється економічна соціалізація учнів.
Відбувається STEM грамотність учнів з хімії, банківської справи, сільського господарства, історії , економіки, кулінарії, підприємницької діяльності
Левицька Марія Миколаївна
+380993700254
НВК «Кір.колегіум»
«Я – STEM-вчитель: як бути в тренді освіти»

Виставка, виступ
Ігнатьєва Тетяна Олександрівна
0502507120
НВО № 19
Партнерство у втіленні STEM проекту «Від науки в собі до навчання в житті»
Перед учителем постійно стоїть задача робити процес викладання більш наближеним до практичного застосування. Так учні нашого закладу створюють та реалізують прості проекти інженера-початківця, зміст яких спрямований на забезпечення практично значимих умінь і навичок школярів у напрямку Stem-освіти, розвитку їх творчих можливостей, підвищення рівня цифрової компетентності
Непоп Ірина Вікторівна, вчитель інформатика, фізики та математики
0950449659
«Козацька гімназія»
«SТЕM – світ інноваційних можливостей»
1.Методичні рекомендації щодо впровадження STEM-освіти в навчальних закладах.
2.Сучасні різновиди абревіатури STEM, які існують на сьогодні в світі. план заходів щодо впровадження STEM-освіти в Україні, проект концепції STEM-освіти.
3.Проблема використання STEM-технологій в навчанні математики, використання мультимедійних засобів навчання на уроках  математики. 
4. Аналіз  дидактичних  особливостей проведення інтегрованих уроків та повсякденного використання прикладних задач різного змісту. Дослідно - проектна діяльність,  як засіб реалізації STEM-освіти
Ауліна Галина Олександрівна, вчитель математики
0662207675
НВО № 31
Партнерство у втіленні STEM проекту  «Від науки в особі до навчання в житті»
1. Завдання проектної діяльності (STEM проекту).
2. Напрями роботи.
3. Практична діяльність (інтегровані уроку).
4. Перспективи.
Вільшанкова Вікторія Юріївна
0505230115
  
Фізика, модератор Безкоровайна О.М.
НВО № 6
«Використання програми «MozaBook» для роботи в класі»
«Вивчення природничих дисциплін з використанням технологій доповненої реальності»
-можливості MozaBook  на  уроках   фізики  та  хімії
Бузько   В.Л.,

0953538382
НВО № 8
«Використання програми «MozaBook» для роботи в класі»
Програма «MozaBook»: плюси та мінуси
Швець Анна Олегівна, вчитель фізики та інформатики
0956712758
НВО № 17
Навчальний експеримент і науково-дослідна робота при вивченні фізики
-  використання дослідницьких задач та експерименту на уроках фізики;
-  вдосконалення знань, умінь та навичок, отриманих під час уроку, в повсякденному житті, вміння вірно орієнтуватися в потоці наукової інформації;
-  навчання учнів самостійно за допомогою розв’язання дослідницьких задач та експерименту отримувати нові знання з фізики.

Бурага
Сергій Миколайович, вчитель фізики
+380994745880
НВК № 34
Дослідницькі технології як засіб реалізації міжпредметного підходу в навчанні
Розкриття основних підходів до формування дослідницьких умінь учнів (компетентнісний підхід та «навчання через дослідництво»). Характеристика специфічних принципів проектування навчальної діяльності із формуванням дослідницьких умінь.
Гапончук Ганна Анатоліївна, учитель фізики
0951896816
НВО «Мрія»
«Використання програми MozaBook для роботи в класі»
Особливості використання програми MozaBook на уроці фізики. Інструменти програми, які мотивують вивчати предмет. Досліди з використанням програмного забезпечення
Гончарова І.В., вчитель фізики та математики
095-817-47-29

Історія, модератор Белінська Н.В.
ЗОШ № 4
Дидактичні ігри на уроках історії, як форма навчання учня НУШ
-          суть дидактичних ігор на уроках історії;
-          практичне використання дидактичних ігор на уроках історії;
практична робота з вчителями з елементами дидактичних ігор.
Білокінь Оксана Юріївна, вчитель історії
0669638434
Гімназія № 9
Сучасні форми та методи роботи з обдарованою молоддю -  ефективний шлях до формування креативної компетентності учнів
Важливим елементом навчального процесу має стати історичне дослідження підростаючим поколінням того чи іншого факту, поняття, події тощо, збагачення світогляду юних дослідників. Проведення різноманітних заходів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій сприяє ефективному засвоєнню матеріалу та підвищенню інтересу до навчання.
Сімеонова В.М., вчитель історії
050-087-19-05
НВО № 24
НУШ: стратегія змін освітньо-виховного процесу»
Громадянська освіта – фундамент  НУШ
Критичне мислення – процес, який починається із залучення інформації, її критичного осмислення та закінчується прийняттям рішення;
Інтерактивний курс «Громадянська освіта» для 10 класу: загальні засади та особливості викладання. Громадянська освіта в школах України: що це?
Громадянська освіта – практичні кроки до демократичного суспільства;
Белінська Наталія Валеріївна, вчитель історії

0996859345
НВО № 25
«Сучасний урок історії як ефективний шлях до формування креативної компетентності учнів»
Використання як оптимальних традиційних, так і сучасних інноваційних технологій, інтерактивних методик, максимально адаптованих до конкретної навчальної ситуації, з метою створення умов для розвитку навичок самостійного здобуття історичних знань та колективного навчання.
Розвиток вмінь учнів інтерпретувати різноманітні історичні джерела, розуміти їх упередженість, шукати альтернативні аргументи для доведення власної  точки зору.
Формування досвіду використання набутих історичних знань для розв’язання практичних завдань, застосування їх у конкретних життєвих ситуаціях.
Пінчук Валерія Дмитрівна, вчитель історії
+380506228439
НВК № 34
Інтерактивні відео та плакати як дидактичні засоби нового покоління
Використання інтерактивних відео, плакатів та інших текстових і візуальних джерел для уроків історія на прикладі теми «Радянський ідеал суспільства: пропаганда та реалії 30-х років ХХ ст..» (10 клас)
Алєйніков Ігор Анатолійович,
0669696496
НВО № В-П»
«Інтерактивні відео та плакати як дидактичні засоби нового покоління»
Тези
Коляда С.В., вчитель історії та права
095-055-90-10

Економіка, модератор Сімокоп Л.І.
Колегіум
«Розвиток підприємницької компетентності в учнів старших класів: стереотипи та факти»
Презентація, виступ
Розумкова Тетяна Володимирівна

0506129887
НВО № 25
«Розвиток підприємницької компетентності в учнів старших класів: стереотипи та факти»
Використання бізнес-симуляції Vial+ як засобу формування підприємливості.
Способи формування підприємливості
Роль симуляцій у формуванні підприємливості

Онищенко Євген Вячеславович,
+380661575586
НВК № 34
Актуальні проблеми шкільної економічної освіти
Розв’язування економічних задач практичного спрямування
Костюкевич Павло Петрович,
0950326668
НВО «Вікторія П»
«Розвиток підприємницької компетентності в учнів старших класів: стереотипи та факти»
Тези
Пустовой Станіслав Сергійович,
066-122-72-13


Українська філологія, модератор Романовська Н.І.

НВО № 6
«Формування творчих здібностей учнів шляхом створення ситуації успіху на уроках словесності в умовах сучасних викликів»
Громадянська   компетентність як   функція  освітнього  демократичного   середовища,
- навчання  для  розвитку  розуміння  і особистого  ставлення
-навчання  через  практичний  досвід
Жилкіна   Т.П.
0501843142

Колегіум
«Формування творчих здібностей учнів шляхом створення ситуації успіху на уроках словесності в умовах сучасних викликів»
Презентація, виступ
Петушинська Валентина Василівна,
Єрьоміна Оксана Миколаївна

0990476326
0954714440

НВО № 25
Дистанційна освіта
 при вивченні літератури
Серед інших назв дистанційного навчання використовуються і такі, як «відкрита освіта», «електронна освіта», «віртуальне навчання» тощо.
Види дистанційних технологій:
Ø    чат-заняття, які проводяться синхронно, коли всі учасники мають одночасний доступ до чату;
Ø    веб-заняття, або дистанційні лекції, конференції, семінари, ділові ігри,
Ø    творчі та проектні  роботи, практикуми та інші форми навчальних занять, що проводяться за допомогою засобів телекомунікацій та інших можливостей інтернету;
Ø    телеконференції, що проводяться, на основі списків розсилки з використанням електронної пошти.
Практична частина виступу (з власного досвіду педагога):
Аброскіна Олена Віталіївна, вчитель зарубіжної літератури
+380664957900

НВО № 31
 Робота з обдарованими учнями: як навчити покоління Z
1. Комфортне навчання на уроках зарубіжної літератури.
2. Авторські  школи та методики навчання.
3.Особливості покоління Z
Антонова Наталія Олександрівна
0662720048

НВО «Вікторія-П»
«Робота з обдарованими учнями: як навчати покоління Z»
Тези
Одайнікова В.В., вчитель української мови та літератури;
Ланчуковська Л.А., практичний психолог
066-718-24-66


066-601-94-17


Іноземна філологія, модератор Наумець О.М.
Гімназія ім.Т.Шевченка
«Навчальні платформи для вивчення англійської мови»
Тези
Ткаченко Н.Г.

НВК «Кіровоградський колегіум»
«Школа майбутнього»
Тези
Родіонова З.О.

ЗОШ № 30
«Шлях до зміни світогляду українців через занурення в середовище іноземних культур»
Володіння іноземними мовами є необхідністю,  викликаною потребами часу.
Інтеграція України в світову спільноту починається з шкільної парти.
Скільки мов ти знаєш, стільком людям ти можеш відкрити Україну
Шепель
Ірина Вікторівна, вчитель англійської та німецької мови
0996663467
НВК № 32

Тези


НВО «Мрія»
«Робота з обдарованими учнями: як навчати покоління Z»
Особливості сприймання інформації, форм навчання, мотивації та прикладів для наслідування дітей покоління Z. Особливе ставлення до прогресивної молоді
Сидоренко Ю.І., вчитель англійської мови
066-875-43-14

  
Робототехніка
НВО № 6
«Робототехніка як складова частина STEM-освіти»
-вивчення   програмування  через   робооттехніку
Залевська   А.А.,
Кгишук  А.В.
0501723813
Колегіум
«Робототехніка та її застосування на практиці»

Презентація, виступ
Савенко Наталя Олексіївна
учитель початкових класів
0974162757
НВО «Вікторія-П»
«Робототехніка та її застосування на практиці»

Шулімова Т.О., вчитель інформатики
Тимофієнко О.Л., вчитель інформатики
095-093-15-36


099-769-53-89
ГНТН
«Робототехніка та її застосування на практиці»

- участь та здобутки  команди «Robo-Legion» у Міжнародній програмі FIRST LEGO League та інших конкурсах;
-                      проекти команди, розроблені та обґрунтовані для реалізації;
робото конструювання в освітньому процесі
Єрмаков Д.О.
+380522
 56-57-95
НВО «школа інтернат»
«Роботехніка та її застосування на практиці»
Поняття роботехніки.
Поняття та базова модель EV3 робота.
Рух робота на одному датчику світла.
Рух робота на двох датчиках світла.
Використання на практиці.
Лафа Олександр Федорович, учитель інформатики
0504576246


Мистецтво+позашкілля, модератори Федорченко Т.І., Кондратенко Т.П.
ЗОШ № 2
Формування творчих здібностей учнів у креативному освітньому просторі
 Пазли «Пізнай картину»;
Аранжування «Від класики до сучасності»;
«Відчуй ритм», музична мнемотаблиця «Музика в картинках»; створення лепбуку «Музика творчості»
Тисленко О.Ю., учитель музичного мистецтва
0995218044
ЗОШ № 2
Інтерактивні відео як інноваційний напрямок діяльності
Майстер-клас «Створення відеоролику мобільними додатками»
Високіх А.А., учитель інформатики
0506863794
НВО № 20
Організація творчого простору для обдарованих дітей в НУШ»
Раннє виявлення, навчання і виховання обдарованих і талановитих , креативних дітей є одним із головних завдань удосконалення системи освіти. Наявність обдарованості, критичного мислення, високого інтелектуального потенціалу – запорука успіхів у будь – якій сфері діяльності.
Кураксіна О.І., вчитель музичного мистецтва
0993276798
НВО №25
«Арт-терапевтична властивість мистецтва»
Методи арт-терапії широко застосовують в роботі зі школярами. Методи арт-терапії, дозволяють обходити захисні механізми і непомітно для дитини показувати існуючі проблеми. За допомогою арт-терапії дитині легше висловити свій емоційний стан, переживання.
Застосовуються групові та індивідуальні форми роботи.
Практичний блок роботи в даному напряму (демонстрація форм роботи):
1.    Малювання на мольберті зі скла. Мета: зняття психосоматичної напруги, сприяння гармонізації особистості, розвиток дрібної моторики, фантазії
2.    Ниткографія. Мета: розвивати акуратність, фантазію, дрібну моторику, зоровий аналізатор, увагу.
3.    Виготовлення кольорового піску. Мета: розвиток дрібної моторики, зниження рівня тривожності, імпульсивності, агресивності.
4.    Малювання портретів. Мета: розвиток творчої уяви.
Савченко Ірина Василіївна, практичний психолог
+380663186307
НВО «школа-інтернат»
«Організація творчого простору для обдарованих дітей в НУШ»

3-D друк та 3-D. моделювання. Застосування 3-D технологій в моделюванні.
Друк, вирощування за даними цифрової моделі.
Обробка надрукованих деталей для досягнення їх бажаної якості.
Іщенко Олександр Васильович
0994826299
НВО «Мрія»
«Арт-терапевтична властивість мистецтва»
Використання елементів музикотерапії для розвитку емоційності учнів на уроках мистецтва. Формування навичок аналітичного підходу до сприймання різних напрямків музики
Калашнікова О.В.
050-137-66-44

Спортивний напрям, модератор Коваленко О.Р.
Гімназія ім.О.Журливої
«Нестандартні техніки у проектуванні сучасних уроків фізичної культури»

Використання нетрадиційних форм та методів оздоровчих вправ як засіб формування здоров’я зберігаючих компетентностей учнів: елементи стретчінгу, йоги, фітнесу

Головко Світлана Степанівна, вчитель фізичної культури
+380952340460
ЗОШ № 4
Фронтальні методи та прийоми навчання фізичних вправ
-          формування повноцінної мотивації до занять фізичними правами;
-          пошук оптимальних підходів до організації рухової активності школярів;
майстер-клас по виконанню фізичних вправ.
Іщенко Володимир Вікторович, вчитель фізичної культури
0669705231
СЗОШ № 14
Особливості методики розвитку рухових якостей дитини на уроках фізичної культури в умовах НУШ
1. Загальні особливості розвитку рухових якостей.
2. Методи спрямовані на удосконалення рухових дій та розвиток рухових якостей.
3. Особливості методики розвитку рухових якостей: бистроти, сили, витривалості,
спритності, гнучкості.

Кондратенко Вікторія Ігорівна,
вчитель фізкультури
0991536531
НВО № 35
«Особливості методики розвитку рухових якостей дитини на уроках фізичної культури в умовах НУШ»

1. Загальні особливості розвитку рухових якостей.
2. Методи, спрямовані на удосконалення рухових дій та розвиток рухових якостей.
3. Особливості методики розвитку рухових якостей: швидкості, сили, витривалості, спритності, гнучкості
МУНТЯН
Оксана
Олександрівна

Вчитель фізичної культури
050 054 8323
НВО «Мрія»
«Нестандартні техніки у проектуванні сучасних уроків фізичної культури»
Організація уроку фізичної культури в старшій школі з використанням сучасних методик викладання предмету в умовах навчання учнів інформаційного суспільства та європейської інтеграції України
Пузир В.В.
066-902-44-23


Географія, модератор Стрюкова О.М.
ЗЗСО
Тема виступу
Тези виступу
ПІБ педагога
Контактний телефон
ЗОШ № 22
Візуалізація навчального матеріалу під час вивчення географії
Форми роботи з учнями на уроках географії, що полегшують сприйняття інформації

Алішкевич Тетяна Анатоліївна
0661404869
НВО № 25
«Сучасний урок : як навчається покоління Z»
Ø  Наші учні Z покоління, і вчитель вже давно для них не є джерелом знань, а помічник який допомагає їх отримувати і засвоювати.
Ø  Вже довгий час в освіті говоримо, що головна задача школи навчити  - вчитися не нова ідея, але мало реалізована. При Blended learning або змішаному навчанія учні вчаться навчатися.
Ø  Змішане навчання є не особливим методом навчання, а парасолькою для широкого спектру навчальних методів, які включають технології.
Ø  Існує багато моделей змішаного навчання для себе обрала поєднання двох “FacetoFace” (очне) та” Rotation” (заочне).
Ø  Яке програмне забезпечення обрати?
Padlet.com, Wizer.me, Classtime.com, Quizizz.com, Quizlet.com
Learningapps.org
Flipgrid
Ø  Blended learning –
це динамічний процес і тут потрібно постійно експериментувати.
Ø  Сценарії уроків
Романова Майя Миколаївна
0505060379
НВО № 31
Використання програми «MozaBook» для роботи в класі
1. Особливості програмного забезпечення  «MozaBook» в середній та старшій школі.
2. Можливості використання 3-D моделей на уроках природничого циклу.
3. Інструменти програми «MozaBook». Основні теми, огляд та особливості використання на уроках природничогоциклу.
Реут Катерина Петрівна
0669457566
НВО № 33
«Використання додатків Google у вивченні географії»
Тези
Чумак А.І.
0669196562
НВО № 35
Використання STEM технології на уроках географії

Основою STEM-освіти є інтегрований підхід до навчання природничих дисциплін, проектна діяльність, демонстрація учням застосування науково-технічних знань у реальному житті, підготовка до сприйняття технологічних інновацій сучасного світу.
Технологія реалізації інноваційної розробки (досвід роботи вчителя, приклади використання STEM технологій на уроках)
ТОТОК
Тетяна
Анатоліївна


095 130 0358





Нормативна база


Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення навчальних предметів та організації освітнього процесу в 2018-2019 н.р.





Серпневі конференції – 2018 
Дорожня карта 
«Становлення Нової української школи: перспективи розвитку»
Скарбниця педагогічного досвіду с.93-94


МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС УЧИТЕЛЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ




МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ"


Немає коментарів:

Дописати коментар