вівторок, 10 грудня 2019 р.

Квест-гра “У світі природничих наук”

10 грудня 2019 року в гімназії № 9 відбулася квест-гра "У світі природничих наук" (вчитель: Хаврюта Л.Я.). Учні 9-А класу були поділені на 4 групи та проходили станції: "Біологічна", "Географічна", "Природознавча", "Економічна" відповідно до маршрутного листа. Завершилося випробування проведенням онлайн-вікторини.

З нами зручно обирати та цікаво грати.
Пригоди тихенько ховаються у квеструмі гімназії № 9 міста Кропивницького.
Якщо Ви здатні  їх відшукати, тоді Вам до НАС)))

четвер, 21 листопада 2019 р.

Обласний семінар для вчителів математики)))

20 листопада 2019 року  в гімназії № 9 відбувся обласний семінар для  вчителів математики, слухачів курсів підвищення кваліфікації комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» (керівник: методист науково-методичної лабораторії природничо-математичних дисциплін КЗ КОІППО, Ткаченко Любов Афанасіївна). 
Програма семінару:
I. Візитка гімназії (директор гімназії, Євміна Олександр Іванович)
II. Відкриті уроки:
1. Урок геометрії в 9-Б класі на тему: Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга. (вчитель математики, Івлєва Наталія Іванівна). В ході уроку учні розв’язували задачі практичного змісту, з’ясовували чому бджоли вибрали саме правильний шестикутник для побудови чарунок; будували паркети різних видів з правильних многокутників; підбирали розміри коробки для пакування торта.
2. Урок алгебри в 10-В класі на тему: Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного агрументу (вчитель математики, Патріман Наталія Григорівна). Під час уроку учні, застосовуючи знання з теми: Тригонометричні функції, створили власну модель Apple iPhone.
 
3. Урок алгебри в 11-А класі на тему: Логарифмічні рівняння (вчитель математики, заступник директора з НВР, Траєвич Наталія Анатоліївна)
4. Урок алгебри в 9-А класі на тему: Властивості функції (вчитель математики, Янчук Тетяна Володимирівна)
III. Ділова гра “Ательє” (вчитель математики, Патріман Наталія Григорівна).
IV.Створюємо освітнє середовище, дружнє до дітей та комфортне для педагогів: реалізація гімназійних міжпредметних навчально-дослідницьких проєктів @Равлики@, «Краса&Мода&Стиль», «КВІТКовẮ феєрія» (заступник директора з НВР, Дуняшенко Наталія Василівна)
Було Знаннєво#Практично#Атмосферно#Життєво#Математично)))

вівторок, 15 жовтня 2019 р.

Педрада - це КЛЬОВО)))

16.10.2019 року о 10.00 в каб. 203 відбулося засідання педагогічної ради на тему: «STEAM-освіта – драйвер розвитку в учнів ключових компетентностей і навичок майбутнього».
I.Теоретична частина засідання педагогічної ради
1. Дуняшенко Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи "Що таке STEM-освіта та чому вона популярна?" (доповідь)
II. Практична частина (форми проведення: з досвіду роботи,
фрагмент уроку, веб-квест)
1. Леоновець Н.А. Впровадження елементів STEАM-технологій на уроках англійської мови або Як зробити навчання англійської цікавим для учнів?.. (виступ, з досвіду роботи)
2. Хаврюта Л.Я. Міжпредметні зв’язки на уроках біології (географії) як один із факторів впровадження STEАM-технологій в освітній простір гімназії (виступ, з досвіду роботи)
3. Шевченко Н.Л. Друга світова війна у європейській поезії. К. І. Галчинський «Пісня про солдатів з Вестерплятте»  (фрагмент уроку з впровадження елементів STEAM-технологій) - (робота творчих груп: "Літературознавці", "Географи", "Історики", "Математики") – к. 203
4. Дуняшенко Н.В. веб-квест на тему: «Плануємо STEАM-проєкти РАЗОМ»
Результати СПІЛЬНИХ проєктів можна переглянути за посиланнями:
Кольори

Звуки
Було КЛАСНО#ПРАКТИЧНО#АТМОСФЕРНО)))