2020-2021 н.р.Педагогічна рада)))Нові виклики – нові можливості зі STEM)))Засідання педагогічної ради з проблеми: «STEAM-навчання як освітній пазл» (методичний бенефіс) в гімназії № 9 пройшло 29 жовтня 2020 року в онлайн-форматі на платформі Zoom.
Розпочалось брифінгом на тему: «Методичні аспекти впровадження STEM-освіти» (виступ – Дуняшенко Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи), а продовжилось роботою у локаціях:
Локація#1 «Літературознавча» (ментор: Тіхоненко С.О.): Символіка назви повісті Йоaнни Яґелло «Кава з кардамоном»
Локація#2 «Експериментальна» (ментор: Патріман Н.Г.): К@вовий ЕлектрОліз
Локація#3 «Мовознавча» (ментор: Копійка І.О.): Let’s have a coffee break Давайте зробимо перерву на каву
Локація#4 «Дослідницька» (ментор: Гаянська Ю.П.): Дія індикаторів на розчин КАВИ
Локація#5 «Мейкерська» (ментор: Гетман О.В.): Міні-картина “Чашка КаВи“
Учителі гімназії ділились кращим досвідом, досвідом інтеграції навчальних предметів навколо поняття «К@в@».
Отже, STEM-освіта- це «навчання навпаки». Ланцюжок «від теорії до практики» у STEM зазвичай зворотний: спочатку – ідея, а вже потім, – опанування теорії і нових знань. Навички критичного мислення та наукові знання, отримані в результаті навчання за STEM, дозволяють дитині вирости новатором – двигуном розвитку людства. Усі учасники заходу прийшли до спільного висновку, що STEM –освіта вчить дитину бути більш самостійною та відповідальною, формує критичне мислення, навички успішної людини.
Було #STEMово#Атмосферно#Класно#Драйвово#Кавово)))
Детальніше за покликанням частина 1 частина 2 частина 3
2019-2020 н.р.
Педагогічна рада)))
28 грудня 2019 року відбулося засідання педагогічної ради на тему: «Інноваційна діяльність гімназії в системі формування компетентної особистості»
- Доповідь заступника директора з навчально-виховної роботи, Траєвич Н.А.
- Виступи:
2.1. Підготовка школярів до взаємодії з однолітками з особливими потребами(Сіренко Я.В.)
2.2. Як заохотити дітей до навчання? (Патріман Н.Г.)
2.3. Використання квесту як засобу активізації навчальної діяльності учнів (Хаврюта Л.Я.)
2.4. Навчальні ігри: навчаємося з гарним настроєм (Шевченко Н.Л.)
2.5. Використання коміксів в навчальному процесі (Івлєва Н.І.)
2.6. Використання карт знань (Майндмеппінг) в педагогічній практиці (Янчук Т.В.)
2.7. Тренування критичного та креативного мислення за допомогою вправ «Трикутник Волта Діснея» та «Артбук» (Тарасенко Н.М.)
2.8. Використання сервісів для створення дидактичних матеріалів. (Євладенко Л.В.)
2.9.TED виступ – вчимося і навчаємо (Тернавська Т.В.)
2.10. Використання платформи mozaBook на уроках фізики, математики, технологій, історії (Солтик І.В.)
2.11. Використання платформи mozaBook на уроках хімії, біології, географії, мистецтва, музики, мов (Акішова Р.А.)
Педрада у НовомуФорматі)))
16.10.2019 року о 10.00 в каб. 203 відбулося засідання педагогічної ради на тему:«STEAM-освіта – драйвер розвитку в учнів ключових компетентностей і навичок майбутнього».
I.Теоретична частина засідання педагогічної ради
Дуняшенко Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи"Що таке STEM-освіта та чому вона популярна?" (доповідь)
II. Практична частина (форми проведення: з досвіду роботи, фрагмент уроку, веб-квест)
- Леоновець Н.А. Впровадження елементів STEАM-технологій на уроках англійської мови або Як зробити навчання англійської цікавим для учнів?.. (виступ, з досвіду роботи)
- Хаврюта Л.Я. Міжпредметні зв’язки на уроках біології (географії) як один із факторів впровадження STEАM-технологій в освітній простір гімназії (виступ, з досвіду роботи)
- Шевченко Н.Л. Друга світова війна у європейській поезії. К. І. Галчинський «Пісня про солдатів з Вестерплятте» (фрагмент уроку з впровадження елементів STEAM-технологій) - (робота творчих груп: "Літературознавці", "Географи", "Історики", "Математики") – к. 203
- Дуняшенко Н.В. веб-квест на тему: «Плануємо STEАM-проєкти РАЗОМ»
Результати СПІЛЬНИХ проєктів можна переглянути за посиланнями:
Звуки
Було КЛАСНО#ПРАКТИЧНО#АТМОСФЕРНО)))
2018-2019 н.р.
Педагогічна рада)))
Що стає причиною булінгу в закладах освіти, як виявити, попередити та протидіяти цькуванню, а також правильно вирішувати конфлікти? Відповіді на ці питання було розглянуто на педагогічній раді яка відбулася 4 квітня 2019 року, на тему: “Безпечна гімназія. Маски булінгу” (Гриценко В.В., заступник директора з виховної роботи). Педрада була проведена у формі квесту:
I станція: теоретична
II станція: практична
III станція: правова
IV станція: ідейна
Засідання педагогічної ради з проблеми: «STEAM-навчання як освітній пазл» (методичний бенефіс) в гімназії № 9 пройшло 29 жовтня 2020 року в онлайн-форматі на платформі Zoom.
Розпочалось брифінгом на тему: «Методичні аспекти впровадження STEM-освіти» (виступ – Дуняшенко Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи), а продовжилось роботою у локаціях:
Локація#1 «Літературознавча» (ментор: Тіхоненко С.О.): Символіка назви повісті Йоaнни Яґелло «Кава з кардамоном»
Локація#2 «Експериментальна» (ментор: Патріман Н.Г.): К@вовий ЕлектрОліз
Локація#3 «Мовознавча» (ментор: Копійка І.О.): Let’s have a coffee break Давайте зробимо перерву на каву
Локація#4 «Дослідницька» (ментор: Гаянська Ю.П.): Дія індикаторів на розчин КАВИ
Локація#5 «Мейкерська» (ментор: Гетман О.В.): Міні-картина “Чашка КаВи“
Учителі гімназії ділились кращим досвідом, досвідом інтеграції навчальних предметів навколо поняття «К@в@».
Отже, STEM-освіта- це «навчання навпаки». Ланцюжок «від теорії до практики» у STEM зазвичай зворотний: спочатку – ідея, а вже потім, – опанування теорії і нових знань. Навички критичного мислення та наукові знання, отримані в результаті навчання за STEM, дозволяють дитині вирости новатором – двигуном розвитку людства. Усі учасники заходу прийшли до спільного висновку, що STEM –освіта вчить дитину бути більш самостійною та відповідальною, формує критичне мислення, навички успішної людини.
Було #STEMово#Атмосферно#Класно#Драйвово#Кавово)))
Детальніше за покликанням частина 1 частина 2 частина 3
Педагогічна рада)))
- Доповідь заступника директора з навчально-виховної роботи, Траєвич Н.А.
- Виступи:
- Леоновець Н.А. Впровадження елементів STEАM-технологій на уроках англійської мови або Як зробити навчання англійської цікавим для учнів?.. (виступ, з досвіду роботи)
- Хаврюта Л.Я. Міжпредметні зв’язки на уроках біології (географії) як один із факторів впровадження STEАM-технологій в освітній простір гімназії (виступ, з досвіду роботи)
- Шевченко Н.Л. Друга світова війна у європейській поезії. К. І. Галчинський «Пісня про солдатів з Вестерплятте» (фрагмент уроку з впровадження елементів STEAM-технологій) - (робота творчих груп: "Літературознавці", "Географи", "Історики", "Математики") – к. 203
- Дуняшенко Н.В. веб-квест на тему: «Плануємо STEАM-проєкти РАЗОМ»
Було КЛАСНО#ПРАКТИЧНО#АТМОСФЕРНО)))
2018-2019 н.р.
Педагогічна рада)))
Педагогічна рада)))
24 жовтня 2018 року в гімназії № 9 відбулося засідання педагогічної ради на тему: «STEM-освіта – шлях у майбутнє: від теорії до практики».
1. STEM-навчання
– освітній тренд Нової української школи (доповідь)
Дуняшенко Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи
2. Цьома В.Д. майстер-клас з елементами STEM-технологій на тему: Максим Рильський «Дощ».Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям (робота творчих груп)
3. Дуняшенко Н.В. веб-квест на тему: «Плануємо STEАM-проекти РАЗОМ»:
STEM-проект на тему: “Кава” (Круглова Ю.С., Патріман Н.Г.)
STEM-проект на тему: “Шоколад” (Цьома В.Д., Івлєва Н.І.)
Було Класно#Креативно#Емоційно#Кавово#Шоколадно)))
2017-2018 н.р.
Педагогічна рада)))
03 квітня 2018 року відбулася педагогічна рада на тему: “Підліток і соціум. Формування в учнів культури поведінки та способів розв’язання конфліктів"
11 січня 2018 року відбулася педагогічна рада на тему: «Використання вчителями гімназії методів та форм, які сприяють ефективній роботі в процесі навчання та виховання творчої, духовно багатої особистості»
«Урок як засіб розвитку творчої особистості вчителя і учня та як основа формування ключових компетентностей гімназистів»
Дуняшенко Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи
24 жовтня 2017 року
Немає коментарів:
Дописати коментар