Інтегроване навчання – це навчання, яке ґрунтується на комплексному підході. Освіту розглядають крізь призму загальної картини світу, а не поділяють на окремі дисципліни. Інтегроване навчання дає змогу вчителю та учням «виходити» за межі окремого навчального предмета (окремої освітньої галузі) та сприяє формуванню в дітей цілісної картини світу.
Відповідно до плану роботи ЦМСПС управління освіти Міської ради міста Кропивницького, 24 лютого 2020 року на базі гімназії № 9 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області відбувся міський семінар-практикум для вчителів української мови та літератури з проблеми: «Інтеграція навчальних предметів в системі викладання української мови та літератури в умовах реалізації нової програми».
Програма семінару:
- Рекламний калейдоскоп: «Візитка гімназії» – Євміна О.І., директор гімназії № 9
- Емоційне налаштування семінару “Емоційне лото” – Сіренко Я.В., практичний психолог
- Майстер-клас з української літератури на тему: Анатолій Мойсієнко. «Жовтень жовті жолуді» як зразок філософії природи – єдність із людиною – Блауцяк Н.В.,вчитель української мови та літератури
- Презентація заходу з зарубіжної літератури в рамках міжпредметного навчально-дослідницького проєкту «КВІТКовẮ феєрія» на тему: «Квіти маленької Іди» Г.К. Андерсена –
- Шевченко Н.Л., вчитель зарубіжної літератури
- Веб-квест з української мови на тему: “Магія рідної мови” – Дуняшенко Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи; Івлєва Н.І., вчитель інформатики; Цьома В.Д., вчитель української мови та літератури; Євладенко Л.В., вчитель інформатики
- Вправа “Кульки Мрій” – Сіренко Я.В., практичний психолог
- Підведення підсумків роботи семінару – Романовська Н.І., методист ЦМСПС
Дякуємо учасникам семінару за ПОЗИТИВ, СХВАЛЬНІ ВІДГУКИ, МОТИВАЦІЮ)))
#БУЛО ІнноваційноНеперевершеноТворчоЕмоційноГеніальноРозвивальноАктивноЦікавоІнформативноЯскраво)))