Семінари


НАВЧАЙСЯ НА ХОДУ, РОБИ ВІДКРИТТЯ І ТИ - ПЕРЕМОЖЕЦЬ)))

2020-2021 н.р.

Майстер-клас (Тіхоненко С.О.)

"Конструктор сучасного уроку зарубіжнної літератури"
26 березня 2021 року

Семінар-практикум на тему: “Медіаграмотність: соціальні мережі в саморозвитку учасників освітнього процесу”

30.10.2020 року

Презентація за покликанням
Психолого-педагогічний семінар на тему: 
"Профілактика та подолання синдрому "професійного вигорання"
13.11.2020 року

Посібник за покликанням
Презентація за покликанням

Семінар з проблеми: 
"Дистанційне навчання - сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі"
14.12.2020 року

Інтегруймо)))

Інтегроване навчання – це навчання, яке ґрунтується на комплексному підході. Освіту розглядають крізь призму загальної картини світу, а не поділяють на окремі дисципліни. Інтегроване навчання дає змогу вчителю та учням «виходити» за межі окремого навчального предмета (окремої освітньої галузі) та сприяє формуванню в дітей цілісної картини світу.
Відповідно до плану роботи ЦМСПС управління освіти Міської ради міста Кропивницького, 24 лютого 2020 року на базі гімназії № 9 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області відбувся міський семінар-практикум для вчителів української мови та літератури з проблеми:  «Інтеграція навчальних предметів в системі викладання української мови та літератури в умовах реалізації нової програми».
Програма семінару:
  • Рекламний калейдоскоп: «Візитка гімназії» – Євміна О.І., директор гімназії № 9
  • Емоційне налаштування семінару “Емоційне лото” – Сіренко Я.В., практичний психолог
  • Майстер-клас з української літератури на тему: Анатолій Мойсієнко. «Жовтень жовті жолуді» як зразок філософії природи – єдність із людиною – Блауцяк Н.В.,вчитель української мови та літератури
  • Презентація заходу з зарубіжної літератури в рамках міжпредметного навчально-дослідницького проєкту «КВІТКовẮ феєрія» на тему: «Квіти маленької Іди» Г.К. Андерсена –
  • Шевченко Н.Л., вчитель зарубіжної літератури
  • Веб-квест з української мови на тему: “Магія рідної мови” – Дуняшенко Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи; Івлєва Н.І., вчитель інформатики; Цьома В.Д., вчитель української мови та літератури; Євладенко Л.В., вчитель інформатики
  • Вправа “Кульки Мрій” – Сіренко Я.В., практичний психолог
  • Підведення підсумків роботи семінару – Романовська Н.І., методист ЦМСПС

Дякуємо учасникам семінару за ПОЗИТИВ, СХВАЛЬНІ ВІДГУКИ, МОТИВАЦІЮ)))
#БУЛО ІнноваційноНеперевершеноТворчоЕмоційноГеніальноРозвивальноАктивноЦікавоІнформативноЯскраво)))

17  січня 2020 року  відбувся проблемний семінар для вчителів гімназії № 9 з проблеми: "Педагогіка успіху"
Матеріали семінару:

Педагогічна технологія створення ситуацїї успіху

20 листопада 2019 року  в гімназії № 9 відбувся обласний семінар для  вчителів математики, слухачів курсів підвищення кваліфікації комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» (керівник: методист науково-методичної лабораторії природничо-математичних дисциплін КЗ КОІППО, Ткаченко Любов Афанасіївна). 
Програма семінару:
I. Візитка гімназії (директор гімназії, Євміна Олександр Іванович)
II. Відкриті уроки:
1. Урок геометрії в 9-Б класі на тему: Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга. (вчитель математики, Івлєва Наталія Іванівна). В ході уроку учні розв’язували задачі практичного змісту, з’ясовували чому бджоли вибрали саме правильний шестикутник для побудови чарунок; будували паркети різних видів з правильних многокутників; підбирали розміри коробки для пакування торта.
2. Урок алгебри в 10-В класі на тему: Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного агрументу (вчитель математики, Патріман Наталія Григорівна). Під час уроку учні, застосовуючи знання з теми: Тригонометричні функції, створили власну модель Apple iPhone.
 
3. Урок алгебри в 11-А класі на тему: Логарифмічні рівняння (вчитель математики, заступник директора з НВР, Траєвич Наталія Анатоліївна)
4. Урок алгебри в 9-А класі на тему: Властивості функції (вчитель математики, Янчук Тетяна Володимирівна)
III. Ділова гра “Ательє” (вчитель математики, Патріман Наталія Григорівна).
IV.Створюємо освітнє середовище, дружнє до дітей та комфортне для педагогів: реалізація гімназійних міжпредметних навчально-дослідницьких проєктів @Равлики@, «Краса&Мода&Стиль», «КВІТКовẮ феєрія» (заступник директора з НВР, Дуняшенко Наталія Василівна)

Було Знаннєво#Практично#Атмосферно#Життєво#Математично)))
24  жовтня 2019 року  відбувся проблемний семінар для вчителів гімназії № 9 з проблеми: "Формування еталонної моделі компетентного вчителя"
14  листопада 2019 року  відбувся психолого-педагогічний семінар для вчителів гімназії № 9 з проблеми: "Соціально-психологічні аспекти агресивної поведінки дітей"
19 вересня 2019 року на базі гімназії 9 відбувся семінар-практикум для директорів ЗЗСО м. Кропивницького з проблеми: «Створення системи забезпечення якості освіти» (керівник: Пахолівецька М.В., директор ЦМСПС Управління освіти Міської ради міста Кропивницького). Під час практичного блоку керівники закладів освіти працювали в локаціях: дизайнерській, математичній та експериментальній, де мали нагоду стати дизайнерами та створили власні бренди; стали власниками ательє, яке є прибутковим; експериментували, досліджували, вчилися відрізняти якісні продукти від фальсифікатів.

















Матеріали семінару за покликанням
28 лютого 2019 року
Психолого-педагогічний семінар на тему: 

Особистісне зростання вчителя

18 січня 2019 року
Проблемний семінар на тему: 
"Інновації та наукові технології як засіб ефективного навчання та виховання учнів"
Матеріали семінару:

28 грудня 2018 року
 «Рольнавчальних моніторингів у формуванні всебічно розвиненої особистості учасниканавчально-виховного процесу»

16 листопада 2018 року
Психолого-педагогічний семінар на тему: 
"Булінг у школі: причини, наслідки, допомога"
26 жовтня 2018 року
Проблемний семінар "Сучасний учень і шляхи взаємодії із ним"
22 жовтня 2018 року
Семінар-практикум з проблеми: 
"Впровадження інноваційних форм роботи в системі викладання зарубіжної літератури та російської мови 
в аспекті впровадження концепції НУШ"



Творча майстерня 
I група
II група
Майстер-клас
Місія: літературний лікнеп, або як провести літо з користю)))


“Сторітеллінг – мистецтвоцікавої розповіді,або як уникнутиодноманітності на уроках”


Як зробити кожен урок цікавим та корисним?
Сім дієвих порад для успішного вчителя

Педагог і "місто тисячі дітей" або 
як об’єднати в одному сценарії учнів, 
досягнення і щасливі нейрони







Тест на професійне вигорання

1.Періодично ви відчуваєте провину чи ображаєтеся просто ні за що
2.У вас з'являється або посилюється якась шкідлива звичка
3.Ви відчуваєте втому не тільки вечорами, але і вранці, після сну
4.Ви фізично і емоційно виснажені
5.Останнім часом ви часто хворієте
6.Періодично  через брак часу ви берете роботу додому, але вдома її не робите
7.Вам все одно, що буде далі
8.Останнім часом ви різко схудли або погладшали
9.У вас безсоння
10.У вас часто болить голова або шлунок
11. 11.Ви постійно боїтеся, що у вас щось не вийде, і ви не впораєтеся із завданнями на роботі
12.Ви постійно хочете спати
13.Останнім часом ви регулярно відчуваєте байдужість, нудьгу, пасивність і депресію
14.Ви багато лаєтеся з колегами, батьками вихованцями
15.Ви відчуваєте слабкість і загальмованість
16.Вам здається, що ваша робота стає все важче і важче, і виконувати її — все важче і важче
17.Ви часто турбуєтеся і тривожитеся просто так, без видимих причин
18.Вам би хотілося сильно змінити свій режим
19.Ви легко дратуєтеся навіть на незначні події
20.Замість того, щоб зосередитися на основному завданні, ви подовгу "застряєте" на дрібницях
21.Вам здається, що ви за всіх і за все відповідаєте
22.Вас не цікавить ніщо нове

Якщо ви знайшли в себе більше 6 ознак, це привід задуматися і почати якісь профілактичні заходи, оскільки ви схильні до ризику професійного вигорання.

Якщо від 11 до 17 ознак — вам необхідні відпочинок і перепочинок; вже можна говорити про те, що у вас почалося професійне вигоряння.

Якщо більше 17 — ваше стан вимагає прийняття негайних заходів. В деяких випадках може знадобитися допомога психолога для виходу з цього стану.


29. 03. 2018 року на базі НВК№34 Живіцькою С.Ю., заступником директора ЦМСПС, було проведено засідання Школи молодого заступника директора з проблеми «Контрольно-аналітична діяльність заступника директора з навчально-виховної роботи». Заступників директорів з НВР було ознайомлено з поняттями «контроль», «внутрішкільний контроль», «етапи контролю», «завдання контролю», з досвідом роботи Медведенко Н.П., заступника директора з НВР НВК №34, та правилами складання наказів.

Психолого-педагогічний семінар на тему:
 "Розуміння вчителями психології учня - запорука ефективного уроку і збереження психолого-педагогічного клімату"
26 березня 2018 року

Розуміння вчителями психології учня – запорука ефективного уроку і збереження психолого-педагогічного клімату
Проблемний семінар на тему: 
"Ефективність уроку - результат організації активної дільності вчителів та учнів"
12 січня 2018 року
Результат пошуку зображень за запитом "Ефективність уроку - результат організації активної діяльності вчителів та учнів фото"
Матеріали семінару:

ПАМЯТКА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

(З чого починається ефективний урок)

Яким має бути ефективний урок?

Шляхи підвищення ефективності сучасного уроку



Психолого-педагогічний семінар на тему: 
"Стилі та моделі педагогічного спілкування"
30 листопада 2017 року
Пов’язане зображення
Матеріали семінару:
Стиль педагогічного спілкування
МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ СТИЛЮ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ ТА ЙОГО ЗВ’ЯЗОК З ОСОБЛИВОСТЯМИ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ УЧНІВ
Стилі педагогічного спілкування
Презентація
26 жовтня 2017 року відбувся семінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи  "Використання спадщини В.Сухомлинського в управлінській діяльності"


Дата проведення: 26.10.17 р.
Місце проведення: НВО №15
Час проведення: з 10.00 год.
Форма проведення: презентація досвіду роботи навчального закладу, моделювання фрагментів  уроків.
Керівник семінару: Живіцька Світлана Юріївна, заступник директора центру методичної та соціально-психологічної служби.
І. Організаційний блок
· Відкриття засідання, привітання та реєcтрація учасників. (Живіцька С.Ю., заступник директора ЦМСПС)
·  Обговорення і затвердження плану.  Актуалізація проблеми, майбутніх перспектив. ( Живіцька С.Ю., заступник директора ЦМСПС)
· Візитна картка навчального закладу, його діяльність відповідно означеної проблеми. (Левченко Л.П., директор НВО №15)
ІІ. Теоретичний блок
-  Виступ з проблеми: «Дидактичні ідеї В.О.Сухомлинського системі науково-методичної роботи педагогів закладу». (Севрук Н.П.,
заступник директора з НВР)
- “Використання  спадщини  В. Сухомлинського в системі сучасного родинного виховання у навчальному закладі“. (Коноваленко С.А.,
педагог-організатор)
- “Педагогічна спадщина В.О.Сухомлинського в роботі із дітьми дошкільного віку”. (Лівер В.С., заступник директора з НВР)
ІІІ. Практичний блок
· Екскурсія до шкільного музею. (Москаленко О.В., завідуюча музеєм)
· Фрагменти уроків:
- Літературне читання.  2 клас. Урок позакласного читання “Осінні барви,осінні звуки”. (Петруляк О.А., учитель початкових класів)
- Урок розвитку мовлення . 4 клас. “Складання тексту-міркування на основі прочитаного оповідання В.Сухомлинського “Співуча пір'їнка”. (Яшан О.В., учитель початкових класів)
· Виставка учнівських робіт “Творчість дитячих рук”. (Пташинська В.В., завідуюча ДЮЦ “Явір)
ІV. Заключна частина
·  Вправа “Притча про мудрого вчителя”. (Шевченко О.М. , практичний психолог)
·  Підведення підсумків роботи, обмін враженнями та педагогічними ідеями. (Живіцька С.Ю., заступник директора ЦМСПС, Севрук Н.П., заступник директора з НВР)

Робочий план
підготовки до засідання проблемного семінару
«Сучасні форми роботи з батьками»
Результат пошуку зображень за запитом "учні батьки вчителі фото"
I. Оформлення та підготовка до засідання проблемного семінару
1. Провести засідання проблемного семінару «Сучасні форми роботи з батьками»

Мета:  сприяти  продуктивній співпраці вчителів, батьків та дітей в ході навчання у гімназії.
2. Бібліотекарю гімназії Руденко Т.Д. підготувати матеріали для оформлення виставки літератури з теми засідання проблемного семінару до 20.10.2017 р.
3. Творчим групам підготувати презентацію роботи до 23.10.2017 р.
II.Теоретична частина засідання проблемного семінару
1. Теоретична частина (відповідальна Дуняшенко Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи)
1.1. Доповідь на тему «Інноваційні форми роботи з батьками обдарованих учнів» (Дуняшенко Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи)
1.2. Презентація «Співпраця класного керівника, батьків та дітей щодо забезпечення здоров’я, фізичного та інтелектуального розвитку особистості» (Сівек Л.Г., вчитель фізичної культури).

III. Практична частина (форма проведення: робота в групах)

I творча група: «Прислухайся до мене, я – підліток!» (відповідальна: Гетман О.В., вчитель образотворчого мистецтва).
I творча група: «Батьки, діти, вчителі – шляхи взаємодії» (відповідальна: Тернавська Т.В., вчитель української мови та літератури).
III творча група: «До доброї справи залучаємося разом»  (відповідальна: Солтик І.В., вчитель фізики).

IV. Підбиття підсумків роботи

Немає коментарів:

Дописати коментар