09 квітня 2021 року відбулося онлайн-засідання ТГ “Школа творчого словесника”. На засіданні обговорювали питання: Платформи (сервіси) дистанційного навчання, зокрема презентації Sway (Тіхоненко С.О.).
09 квітня 2021 року відбулося онлайн-засідання ТГ “STEAM - драйвер розвитку в учнів ключових компетентностей і навичок майбутнього” (керівник: Патріман Н.Г.) На засіданні обговорювали питання: Уроки технології у системі STEM-освіти (Гетман О.В.); Застосування науково-технічних знань в реальному житті (Патріман Н.Г.); Активна комунікація і командна робота (Івлєва Н.І.).
05 січня 2021 року відбулося онлайн-засідання ТГ “Підвищення рівня компетентності учнів та ефективності навчання шляхом застосування мультимедійної дошки SMART” (керівник: Івлєва Н.І.) На засіданні обговорювали питання: Використання інтерактивної дошки на уроках української мови і літератури та зарубіжної літератури (Шевченко Н.Л.), на уроках інформатики (Євладенко Л.В.), на уроках географії (Хаврюта Л.Я.): переваги та недоліки.
04 січня 2021 року відбулося онлайн-засідання ТГ “Школа творчого словесника”. На засіданні обговорювали питання: 1. В чому секрет перемоги? (на прикладі дослідження переможця Всеукраїнського етапу конкурсу-захисту НДР КМАНУМ з теми: “Поетика хронотопу в романі Патріка Модіано “Вулиця темних крамниць” (Омельченко Анна); 2. Методичні рекомендації щодо написання науково-дослідницьких робіт учнями-слухачами КМАНУМ. Нові вимоги. (Тіхоненко С.О.)
Було #Цікаво#Пізнавально#Науково)))
Засідання № 1 (організаційне)
|
||
29.08.2017 (Пт)
|
||
Порядок денний
|
Відмітка про виконання
|
|
1. Презентація проекту плану роботи
|
||
2.
Обговорення
і затвердження плану роботи на
2017-2018 н.р.
|
||
3. Розподіл обов’язків між членами групи
(Дуняшенко Н.В. – керівник творчої групи, Тернавська Т.В. – секретар,
Шевченко Н.Л., Солтик І.В., Леоновець Н.А. –
члени групи)
|
||
Робота між засіданнями
|
||
1. Збір і систематизація матеріалу:
-
науково-теоретичне
вивчення проблеми;
-
вивчення
практичного досвіду.
|
||
2.
Опрацювання літератури з проблеми: «Впровадження ІКТ в
освітню діяльність»
|
||
Засідання № 2 (системно-інформаційне)
|
||
28.11.2017 (Вт)
|
||
Порядок денний
|
Відмітка про виконання
|
|
1. Огляд новинок літератури з зазначеної проблеми
– Дуняшенко Н.В.
|
||
2. Досвід розгортання хмарних платформ Goоgle
Apps та Microsoft Office 365 на уроках української мови та літератури (доповідь) – Дуняшенко Н.В.
|
||
3. Інтернет-сервіси для формування
компетентностей XXI століття, або Десять сценаріїв того, як нові медіа можуть
змінити життя класу (доповідь) –
Тернавська Т.В.
|
||
4. Методична система навчання школярів
астрономії на основі ділових комп’ютерних ігор (доповідь) – Солтик І.В.
|
||
5. Використання сервісів Веб 2.0 та хмарних
технологій на уроках англійської мови (доповідь) –
Леоновець Н.А.
|
||
6. Технологія веб-квест на уроках зарубіжної
літератури та у позаурочний час (доповідь)
– Шевченко Н.Л.
|
||
Робота між засіданнями
|
||
1. Підготовка та проведення уроків з ІКТ-супроводом.
|
||
2. Аналіз проведених уроків.
|
||
3. Відвідування семінарів з проблеми.
|
||
Засідання № 3 (тематичне)
|
||
16.01.2018 (Вт)
|
||
Порядок денний
|
Відмітка про виконання
|
|
1. Гейміфікація - один з трендів сучасної освіти (доповідь) – Дуняшенко Н.В.
|
||
2. Як організувати «перевернутий» клас? 7 додатків, що «перевернуть» ваш
клас (доповідь) – Тернавська Т.В.
|
||
3. Використання комп’ютерної техніки
для інтенсифікації процесу навчання фізики (доповідь) – Солтик І.В.
|
||
4. «Наука і життя: STEM – освіта». Розвиток
комунікативних здібностей учнів, вміння працювати в групах (доповідь) – Леоновець Н.А.
|
||
5. Конспект-сонце
та конспект-гілки як різновиди карт пам’яті на уроках зарубіжної літератури (доповідь) – Шевченко Н.Л.
|
||
5.
Створення+презентація двох навчальних дидактичних онлайн-матеріалів та публікація їх на власному блозі (з посиланням в групу «Сучасний
урок – сучасні сервіси») в сервісах Prezi, Padlet, Goggle (форми, ментальні
карти), PowToon, Sway, StudyStack,
інтерактивні вправи на платформі Міксіке, Learningapps тощо
http://tvorchagrupaikt.blogspot.com/ (на вибір вчителя)
Створити+презентувати
розробку уроку у сервісі Created with Padlet, використавши інтервправи, проекти,
відео, Zaption. (Zaption. Навчальне відео дивитися з 36 хв. 15сек.
https://www.youtube.com/watch?v=EjKEauu4lJQ). Виставити розробку на
власному блозі (з посиланням в групу «Сучасний урок – сучасні сервіси»).
З української мови (літератури), зарубіжної
літератури, англійської мови, фізики (уроки з ІКТ-супроводом – накопичення
матеріалів: розробка та апробація) – (Дуняшенко Н.В., Тернавська Т.В.,
Шевченко Н.Л., Солтик І.В., Леоновець Н.А.)
|
||
Робота між засіданнями
|
||
1.
Обговорення
досвіду використання ІКТ-супроводу на уроках української мови, української
літератури, зарубіжної літератури, фізики, англійської мови (проекти, класні
години, позакласні заходи).
|
||
Засідання № 4 (результативно-узагальнююче)
|
||
27.04.2018 (Пт)
|
||
Порядок денний
|
Відмітка про виконання
|
|
3.
Аналіз
роботи за 2017-2018 н.р. (звіт) –
Дуняшенко Н.В.
|
||
2.
Розробка рекомендацій членами творчої групи щодо плану роботи на
2018-2019 н.р.
|
||
Робота між засіданнями
|
||
1.
Презентація
досвіду і результатів роботи творчої групи.
|
||
Немає коментарів:
Дописати коментар