2020-2021 н.р.
Хаврюта Л.Я. - вчитель вищої кваліфікаційної категорії (біологія, географія)
Патріман Н.Г. - вчитель I кваліфікаційної категорії (математика, фізика)
Гетман О.В. - вчитель I кваліфікаційної категорії (образотворче мистецтво, мистецтво)
2019-2020 н.р.
Блауцяк Н.В. - вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист (українська мова та література)
Сімеонова В.М. - вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист (історія)
Полулях С.О. - вчитель вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель (географія)
2018-2019 н.р.
Леоновець Н.А. - вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист (англійська мова)
Цьома В.Д. - вчитель вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель (українська мова та література)
Солтик І.В. - вчитель вищої кваліфікаційної категорії (фізика, астрономія)
ПЛАН РОБОТИ
Школи педагогічної майстерності
(ШПМ)
на 2018-2019 навчальний рік
Педагогічна майстерність – це
високе мистецтво навчання і
виховання, що постійно
удосконалюється, доступне кожному
педагогу, в основі якого лежать
професійні знання, уміння і здібності.
А.С. Макаренко
високе мистецтво навчання і
виховання, що постійно
удосконалюється, доступне кожному
педагогу, в основі якого лежать
професійні знання, уміння і здібності.
А.С. Макаренко
Керівник ШПМ:
вчитель
української мови та літератури
Дуняшенко Наталія Василівна
Кропивницький
– 2018
Планування роботи школи
педагогічної майстерності здійснюється на основі діагностування актуальних
питань педагогіки і методики організації навчально-виховного та
навчально-виробничого процесів.
Мета: вивчення та
ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями навчання і виховання;
впровадження в навчально-виховний процес ефективних методик та методичних
прийомів; вивчення та впровадження в практику передового педагогічного досвіду,
сучасних виробничих та педагогічних технологій навчання та виховання.
Стратегії та принципи
роботи Школи педагогічної майстерності
·
організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення
професійної компетентності педагогів, підготовка їх до атестації;
·
проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих
можливостей педагогів, вивчення, узагальнення і поширення ППД;
·
інформаційне забезпечення педагогів з питань методики, педагогіки,
психології;
·
залучення вчителів до науково-дослідницької роботи;
·
проведення інформаційно-пошукової роботи;
·
організація роботи з обдарованими дітьми;
·
аналіз стану викладання предметів.
Основні напрямки та цілі
роботи
·
методичне забезпечення інноваційної діяльності;
·
підвищення рівня педагогічної майстерності;
·
впровадження Державних стандартів;
·
індивідуалізація та диференціація навчання, запровадження
особистісно-орієнтованих технологій;
·
поглиблення практичної та творчої співпраці педагога та учня.
ВЕРЕСЕНЬ
№ з\п
|
Тема заняття
|
Дата проведення
|
Відповідальні
|
1
|
Аналіз роботи Школи за минулий рік, обговорення плану
на поточний навчальний рік
|
Дуняшенко Н.В.
|
|
2
|
Науково-методичні кроки до педагогічної майстерності.
Круглий стіл «Що? Де? Коли?»
|
Дуняшенко Н.В.
|
|
3
|
Випуск методичного бюлетеню «Я планую самоосвіту»
|
Дуняшенко Н.В.
|
|
4
|
Знайомство з новинками методичної літератури, фахових
видань тощо
|
Руденко Т.Д.
|
ЖОВТЕНЬ
№ з\п
|
Тема заняття
|
Дата проведення
|
Відповідальні
|
1
|
Сучасний урок в нашій гімназії (з досвіду роботи вчителів)
|
Дуняшенко Н.В.
|
|
2
|
Сучасні інноваційні технології в навчальному
процесі (обмін досвідом)
|
Дуняшенко Н.В.
|
|
3
|
Знайомство з новинками методичної літератури, фахових
видань тощо.
|
Руденко Т.Д.
|
ЛИСТОПАД
№ з\п
|
Тема заняття
|
Дата проведення
|
Відповідальні
|
1
|
Самоосвіта педагога
|
Дуняшенко Н.В.
|
|
2
|
Тест «Мистецтво спілкування»
|
Дуняшенко Н.В.
|
|
3
|
Знайомство з новинками методичної літератури, фахових видань
тощо.
|
Руденко Т.Д.
|
ГРУДЕНЬ
№ з\п
|
Тема заняття
|
Дата проведення
|
Відповідальні
|
1
|
Педагогічна рефлексія. Аукціон ідей «Я роблю так...»
|
Дуняшенко Н.В.
|
|
2
|
Випуск методичного буклету «Щоб заняття було успішним!»
|
Дуняшенко Н.В.
|
|
3
|
Впровадження передового педагогічного досвіду
в практику (з досвіду роботи)
|
Дуняшенко Н.В.
|
|
4
|
Знайомство з новинками методичної літератури, фахових
видань тощо
|
Руденко Т.Д.
|
СІЧЕНЬ
№ з\п
|
Тема заняття
|
Дата проведення
|
Відповідальні
|
1
|
Педагогічний тренінг «Я крокую до майстерності...»
|
Дуняшенко Н.В.
|
|
2
|
Знайомство з новинками методичної літератури, фахових
видань тощо.
|
Руденко Т.Д.
|
ЛЮТИЙ
№ з\п
|
Тема заняття
|
Дата проведення
|
Відповідальні
|
1
|
Засідання Бюро педагогічних знахідок. Ознайомлення з
передовим педагогічним досвідом в галузі позашкільної освіти
|
Дуняшенко Н.В.
|
|
2
|
Знайомство з новинками методичної літератури, фахових
видань тощо
|
Руденко Т.Д.
|
БЕРЕЗЕНЬ
№ з\п
|
Тема заняття
|
Дата проведення
|
Відповідальні
|
1
|
Майстерність вчителя і педагогічний конфлікт. Заняття з
елементами тренінгу «Привіт! Я - конфлікт»
|
Дуняшенко Н.В.
|
|
2
|
Тест «Чи конфліктна ви особистість?»
|
Дуняшенко Н.В.
|
|
3
|
Знайомство з новинками методичної літератури, фахових
видань тощо.
|
Руденко Т.Д.
|
КВІТЕНЬ
№ з\п
|
Тема заняття
|
Дата проведення
|
Відповідальні
|
1
|
Міжпредметні зв’язки в практиці вчителів гімназії в рамках міжпредметного
навчально-дослідницького проекту «Краса&Мода&Стиль» (обмін досвідом)
|
Дуняшенко Н.В.
|
|
2
|
Тест «Чи конфліктна ви особистість?»
|
Дуняшенко Н.В.
|
|
3
|
Знайомство з новинками методичної літератури, фахових
видань тощо.
|
Руденко Т.Д.
|
ТРАВЕНЬ
№ з\п
|
Тема заняття
|
Дата проведення
|
Відповідальні
|
1
|
Майстерність педагога у проведенні індивідуальної
бесіди. Педагогічні читання
|
Дуняшенко Н.В.
|
|
2
|
Знайомство з новинками методичної літератури, фахових
видань тощо.
|
Руденко Т.Д.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар