вівторок, 26 січня 2021 р.

Увага)))

 

❗Правила ❗
проведенн
я Всеукраїнського відкритого марафону з української мови імені Петра Яцика (зі змінами) 🤓Загальні положення 1. Всеукраїнський відкритий марафон з української мови імені Петра Яцика (далі – марафон) проводиться з метою розвитку в учнівської та студентської молоді стійкої мотивації й свідомого прагнення до вивчення української мови, формування компетентностей комунікативно доцільно й виправдано користуватися засобами мови в різних життєвих ситуаціях і сферах спілкування. 2. Марафон організовують Міжнародний благодійний фонд «Ліга українських меценатів» та Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти». Технічним партнером марафону є товариство з обмеженою відповідальністю «Еволюшн Груп», яке надає доступ учасникам до платформи HUMAN. 3. Учасниками марафону є учні 3-11 класів закладів загальної середньої освіти, учні закладів професійної (професійно-технічної) освіти, студенти, курсанти закладів фахової передвищої та вищої освіти. 4. Участь у марафоні є добровільною та безкоштовною. 5. Учасники марафону несуть відповідальність за дотримання принципів академічної доброчесності. 6. Обробка персональних даних учасників марафону здійснюється з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних». 🤓Організація та проведення марафону 7. Для участі в марафоні учасникам необхідно у період з 01 до 14 лютого 2021 року: а) заповнити анкету (режим доступу – https://cutt.ly/GhYhvnu ), за добу на вказану в анкеті електронну пошту надійде інструкція з реєстрації на платформі HUMAN та код доступу; б) зареєструватися на платформі HUMAN (режим доступу – https://id.ev.systems/auth/registration ). 8. Марафон проводиться в дистанційному форматі з 26 лютого до 21 березня 2021 року в чотири етапи. 9. Завдання на платформі HUMAN будуть доступні учасникам: І тиждень – з 14 години 26 лютого до 14 години 28 лютого; ІІ тиждень – з 14 години 05 березня до 14 години 07 березня; ІІІ тиждень – з 14 години 12 березня до 14 години 14 березня; ІV тиждень – з 14 години 19 березня до 14 години 21 березня. 10. Перехід на наступний етап марафону відбувається за умови виконання завдань попереднього етапу, незважаючи на кількість балів, які набрав учасник за результатами перевірки. 11. Учасник, який не виконав завдання певного етапу або не надіслав його на перевірку, вибуває з марафону. 12. Результатом марафону є сума балів за завдання, що виконані учасником на чотирьох етапах.

понеділок, 25 січня 2021 р.

Проєкт "Прокачай школу"


 Повідомляємо про можливість для закладів загальної середньої освіти взяти участь у проекті з покращення доступу до якісної освіти «Прокачай школу», ініційованому телекомунікаційною компанією Deltahost у партнерстві з громадською спілкою «Освіторія».
Протягом 2021 року відібрані ініціаторами проекту заклади загальної середньої освіти матимуть можливість отримати технологічні подарунки від компанії Deltahost (наприклад, інтерактивну дошку, ноутбук, планшет чи інший технологічний інструмент для навчання). Школи обиратимуться організаторами проекту за розробленими критеріями.
Прийом і відбір анкет здійснюватиметься до грудня 2021 року.

Посилання на анкету

неділя, 24 січня 2021 р.

Фемінітиви: Що це? Як утворювати? Як вживати?








 

Виховуємо академічну доброчесність в гімназії

Виховуємо академічну доброчесність в школі: методичні вказівки для вчителів

Дотримання академічної доброчесності

(анкетування для вчителів)

Поради з академічної доброчесності для школярів

Дотримання академічної доброчесності

(анкетування для учнів)

понеділок, 18 січня 2021 р.

Друга Міжнародна педагогічна стрітенська конференція

20 – 21 лютого 2021 року відбудеться

Друга Міжнародна педагогічна стрітенська конференція
Тема: «Освітнє Дитинство в 20-х роках ХХІ ст.: виклики та можливості».

Лейтмотив: «Дитинство – найважливіший період людського життя; не підготовка до майбутнього життя, а справжнє, яскраве, самобутнє, неповторне життя. І від того, як минуло дитинство, хто вів за руку в дитячі роки, що ввійшло в розум і серце дитини з навколишнього світу, - від цього багато залежить, якою людиною стане сьогоднішній малюк» (В.О.Сухомлинський)
Провідна ідея: «Наша праця – формування людини, і це покладає на нас особливу відповідальність, яку ні з чим не зіставити» (В. Сухомлинський) Мета конференції: - стимулювати творчі сили саморозвитку педагога через удосконалення власної акмеологічної компетентності;
- надати можливість показати власні методичні напрацювання і поділитись власними думками з питань розвитку освіти дитинства;
- активізувати педагогічне мислення до аналізу сучасних процесів розвитку освіти дитинства й пошуку оптимальних шляхів її вдосконалення для побудови благотворчого суспільства; - ознайомити з кращими сучасними педагогічними практиками; - сповнити натхненням та ентузіазмом до власного професійного й особистісного самовдосконалення.
Онлайн-гутірка: «Сучасне виховання: теорія, практика, наслідки»
Основна цільова авдиторія: педагоги та управлінці дошкілля, педагоги та директори початкової школи, методисти, начальники відділів освіти громад, батьки, а також педагоги інших категорій, всі небайдужі, кого хвилює стан освіти та майбутнє нашої країни. 20-21 лютого 2021 р. Онлайн-дебати: «Педагогіка В. Сухомлинського: відродження чи… забуття?» Онлайн-симпозіум: «Освіта після пандемії: зміни, перетворення, вірність вічним цінностям» Словесна пря: «Етнопедагогіка та псевдоінноватика на перехресті часу: хто кого чи… ?»
Науково-практична розвідка: «Інклюзія в початковій школі: як зробити так, щоб було добре всім?»
Панельна дискусія: «Права і обов’язки дітей: вічний конфлікт чи єдність протилежностей?» Онлайн-симпозіум: «Педагог ХХІ століття: яким йому бути і де його взяти?» Наукова розвідка: «Сучасне дитинство в умовах глобальної цифровизації» Словесний бій: «Статус педагога в Україні: як його втримати високим» Ці заходи будуть транслюватися в групі Фейсбуку «Гуманна педагогіка України» На решту заходів конференції зареєстровані учасники отримають програму з покликанням на ЗУМ кожного окремого заходу: Медико-педагогічна оперативка: «Здоров'я дітей молодшого шкільного віку: психолого-медико-педагогічний погляд»
Науково-практична розвідка: «Самостійність, відповідальність і дисципліна: хочу, можу, треба»
Панельна дискусія: «Оцінювання в НУШ: гра, вирок, діагноз чи ресурс?» Онлайн-гутірка: «Очікування від НУШ: батьківські, учнівські та вчительські» Панельна дискусія: «Підручник: навчальний інструмент чи поводир для духовного розвитку учня?» Обмін думками: «Свобода в НУШ: виклики, досягнення, завдання» Панельна дискусія «Школа і сім’я: хто кого чи разом?» Науково-практична розвідка: «Нові діти: чим вони інші і як із тим давати раду» Онлайн розмисли вголос: «Ранній розвиток: дійсні потреби дітей та амбіції батьків» Панельна дискусія: «Садочок і сім’я: хто кого чи разом?» Широке коло: «ЗДО: батьківські, виховательські та дитячі очікування»
Решта рубрик конференції:
Науково-практична розвідка: «Інклюзія в дошкіллі: як зробити так, щоб було добре всім?» Диспут "Гіперактивні - чи діти з незадоволеними потребами?» Міні-конференція ідей: «Сучасні управлінські технології та менеджмент у закладах дошкілля: досвід та інновації» Велике коло: «Від садочка до школи: радісно та впевнено» Науково-практична розвідка: «Проблема дитячого (не)читання: чому так і що робити?» Онлайн гутірка: «Світові стандарти дошкільної освіти: а як там у них?» Онлайн гутірка: «Світові стандарти початкової освіти: а як там у них?» Експертне коло: «Зовнішнє оцінювання як метод управління якістю освіти» Онлайн гутірка «Конструктивне спілкування педагогів та батьків»
Для участі в конференції до 15.02.2021 р. потрібно пройти онлайн-реєстрацію за наступним посиланням: https://cutt.ly/6jRSqKY
- кращі освітні практики: майстер-класи, тренінги, воркшопи, обмін досвідом тощо - творчі зустрічі: мистецьке та письменницьке кола - гості конференції. Всі міні заходи конференції: 40 хвилин, одна ЗУМ сесія. Участь у конференції безкоштовна, кількість місць обмежена.
Прохання до всіх, хто зголошується до проведення майстер-класів до 10 лютого 2021 року надіслати заявку на адресу: confloippo21@gmail.com, в якій вказати:
ПІБ, місце праці, назва майстер класу, коротка анотація, для якої категорії педагогів, посилання на ЗУМ (автор сам створює конференцію в ЗУМі без прив’язки до дати і часу, які отримає від організаторів у програмі), електронна адреса, номер мобільного телефону.
Сертифікат учасника від Львівського ОІППО на 16 годин видається тільки за фактом особистої участі в роботі конференції після обов’язкового проходження вхідного та вихідного опитування. Планується видання збірника матеріалів конференції.
1. Тези чи статті необхідно подати в електронному вигляді: формат листка - А4 (орієнтація книжкова), поля - верхнє, нижнє, праве, ліве - 2 см, шрифт - Times New Roman, кегль 14, звичайного стилю, без переносів та табуляцій, інтервали - міжрядковий - півтора, відступ першого рядка - 1,25 см, вирівнювання абзаців - за шириною.
Заявки на друк статей і тез для збірника матеріалів конференції подаються до 15 лютого 2021 р. за наступною адресою: konferencia.kafped@gmail.com Вимоги до оформлення друкованих матеріалів
3. Обсяг матеріалу на друк – 4 - 7 сторінок. Література подається наприкінці загальним списком у порядку згадувань за текстом. Список використаних джерел та літератури оформляється відповідно до вимог ДСТУ ГОСТ 7.1:2006 "Система стандартів з інформації, бібліотечної та видавничої справи. Бібліографічний запис. Бібліографічний опис. Загальні вимоги та правила складання". У посиланні на використані джерела та літературу зазначається їх порядковий номер у списку літератури та сторінка, які проставляються у квадратних дужках (наприклад: [4, с.32]). Якщо автор використовує посилання на декілька літературних джерел, то це зазначається так: [4; 32].
2. Автор несе персональну відповідальність за правильність та достовірність, орфографічну, лексичну та стилістичну грамотність поданого матеріалу, за точне цитування джерел і літератури та посилання на них. 4. Матеріали без бібліографії розглядатися не будуть. Оркомітет залишає за собою право відбирати матеріали до друку і майстер-класи.
Підписуйтесь на щоденник конференції, який буде вестися в групі «Гуманна педагогіка України» у мережі Facebook: https://www.facebook.com/groups/438225293202752/?ref=bookmarks

пʼятниця, 15 січня 2021 р.

STEM-школа – 2021

 Доброго дня, колеги! Запрошуємо вас стати слухачами зимової STEM-школи – 2021. Навчання проходитиме онлайн. Вивчайте матеріали в зручний для вас час, за бажанням проходьте тестування та отримайте сертифікат. Навчання та сертифікат (15 академічн. год.) безкоштовні. Використовуйте кейс матеріалів сесії для проведення навчання педагогічних колективів на курсах підвищення кваліфікації, проведення педагогічних рад, беріть ідеї педагогів-практиків для розвитку напрямів STEM-освіті та розробки STEM-уроків.

Сесія відбудеться з 2 по 6 лютого 2021 на платформі "Якість освіти". У  програмі сесії 70 спікерів будуть презентувати матеріали з питань STEM за напрямами:

- науково-методичні аспекти розвитку напрямів STEM/STREAM-освіти;

- моделі реалізації STEM-освіти в різних установах;

- STEM-урок/заняття: теорія та практика;

- STEM-проєкти: теорія та практика;

- партнерська взаємодія для кращих результатів.

Хто хоче отримати нові знання, відповідні матеріали і е-сертифікат необхідно заповнити реєстраційну форму за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScWUf1r6GRiYPiKSMjIt4X5DQYH2q4rw5eUREMMUjTg7dTwIA/viewform

Матеріали доступні для кожного без додаткового запрошення з 2 лютого 2021 року на освітній платформі на платформі Якість освіти» ( http://yakistosviti.com.ua/ ). 

 

четвер, 14 січня 2021 р.

Увага)))

 

КОНКУРС «Панорама ідей: урок зарубіжної літератури»

Наталія! Всеукраїнський журнал «Зарубіжна література в школах України» запрошує Вас до участі в конкурсі «Панорама ідей: урок зарубіжної літератури».
Головна мета конкурсу – обмін досвідом учителів зарубіжної літератури України.
Номінації конкурсу
Конспект уроку обов’язкового читання
Конспект уроку позакласного читання
 
Надсилайте роботи на електронну адресу: antrosvit@ukr.net
 
Конкурсні матеріали будуть опубліковані в журналі «Зарубіжна література в школах України. Авторам надсилаємо електронний примірник журналу та сертифікат про публікацію.
Термін подачі робіт: до 1 березня 2021 року
На всіх учасників конкурсу очікують сертифікати, а переможці отримають дипломи лауреатів і подарунки.
 
Бажаємо творчих ідей та натхнення!

вівторок, 12 січня 2021 р.

УВАГА)))

🌼Увага! Конкурс учнівської творчості ("Об'єднаймося...) на тему «Торуй свій шлях – той, що твоїм назвався, той, що обрав тебе навіки вік» (В. Стус) проводиться відповідно до наказу УО https://drive.google.com/file/d/129pd4LB0TVHUATO6PxbYXVwoGJO2atzr/view?usp=sharing та наказу КОІППО імені Василя Сухомлинського. Роботи надсилаються на е-адресу nml_ukr@ukr.net до 25.01.2021 року. Члени журі перевіряють роботи дистанційно (усі роботи будуть зібрані на платформі). 🌼 Список членів журі: Бугайова Н.О., Гарбар О.В., Голик О.В., Дубок Т.В., Крижанівська О.І., Толмач Н.І.

понеділок, 11 січня 2021 р.

Онлайн-засідання ЦМО

06 січня 2021 року відбулося онлайн-засідання ЦМО вчителів природничо-математичного циклу. Тема засідання: Дистанційна освіта. Платформи для роботи. На засіданні обговорювали питання: Додаток Jamboard (Івлєва Н.І.); Ефективна взаємодія вчителя і учня. Топ-школа. Хаб Академія (Яремчук О.О.); Елементи STEM-технологій на уроках хімії та біології (Гаянська Ю.П.).








Було #Дієво#Практично#Математично)))

субота, 9 січня 2021 р.

Онлайн-педрада

Запрошуємо Вас на Всеукраїнську онлайн-педраду, яка відбудеться 14 січня 2021 року.

✅Програма заходу: https://cutt.ly/MjkA3o3 ✅Реєстрація за посиланням: https://cutt.ly/NjkAFxl 📣Участь у педагогічній раді безкоштовна. 📝Сертифікат – за бажанням, також безкоштовно після проходження тестування.

середа, 6 січня 2021 р.

Онлайн-засідання ЦМО

06 січня 2021 року відбулося онлайн-засідання ЦМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу. На засіданні обговорювали питання: Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в ЗЗСО (Цьома В.Д.); STEM-освіта - дієвий інструмент НУШ (Сімеонова В.М.); Елементи STEM-технологій на уроках зарубіжної літератури (Тіхоненко С.О.), на уроках історії (Тарасенко Н.М.); STEM-освіта у навчанні суспільно-гуманітарних дисциплін (Мельник Н.І.); НУШ і STEM-освіта (Шевченко Н.Л.).







Було #Інноваційно#Практично#STEMово)))


Засідання ШМВ

05 січня 2021 року відбулося засідання ШМВ (керівник: Хаврюта Л.Я.) На засіданні дискутували з проблеми: Якими правилами повинен користуватися вчитель для забезпечення оптимальності процесу оцінювання навчальної діяльності учнів? Обговорювали питання: Запровадження елементів STEM-технологій на уроках та участі в міжпредметному навчально-дослідницькому проєкті МЕТЕЛИКовий VЕРНІС@Ж೫: позакласний захід з німецької мови по темі: «Чому зникають метелики?» (Молоканова Н.В., Полулях Я.В.)


 

Було #Цікаво#Практично#Настановчо)))

Спільна дошка за покликанням

Онлайн-засідання ТГ

05 січня 2021 року відбулося онлайн-засідання ТГ «Впровадження освітньої технології Google Applications for Education» (керівник: Євладенко Л.В.) На засіданні обговорювали питання: 

На відео показано, як створити завдання в Classroom з додаванням з диску Google Forms. Показано, як автоматично імпортувати оцінки з форми в клас та надіслати учням.


https://youtu.be/d4hXdmEywrc

На відео показано, як створити завдання з тестом в Classroom. Показано, як імпортувати питання в Google Forms з іншої форми. Автоматичне імпортуванням оцінок з форми в клас та надсилання оцінки дітям.


https://youtu.be/m__8n1ZMI3U

На відео показано: 1) як створити питання з короткою відповіддю, 2) як створити анкетування з варіантами відповідей


https://youtu.be/cGmjjkrw0bg

 На відео показано: 1) як робити запис в Meet, 2) де зберігається запис і як його знайти, 3) як перейменувати файл з записом, 4) як надати доступ учням, 5) як прикріпити запис в коментарі до курсу.


https://youtu.be/dRrWBL-CBpI

Гугл Форма з імпортом оцінок, прикріплення форми через Диск

Було #Цікаво#Практично#Дистанційно)))

вівторок, 5 січня 2021 р.

Онлайн-засідання ТГ

05 січня 2021 року відбулося онлайн-засідання ТГ “Підвищення рівня компетентності учнів та ефективності навчання шляхом застосування мультимедійної дошки SMART” (керівник: Івлєва Н.І.) На засіданні обговорювали питання: Використання інтерактивної дошки на уроках української мови і літератури та зарубіжної літератури (Шевченко Н.Л.), на уроках інформатики (Євладенко Л.В.), на уроках географії (Хаврюта Л.Я.): переваги та недоліки.







Було #Цікаво#Пізнавально#Інноваційно)))